خبرگزاری بسیج: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از راه اندازی سیستم هوشمند مدیریت پارکینگ در پارکینگ های این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۴۲۷۶
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20  ابوذر ریاضی با اعلام این خبر گفت: به منظور تکریم زائران حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و ساماندهی  ورود و خروج خودروها و نظارت ویژه بر فضای پارکینگ ، سامانه هوشمند مدیریت پارکینگ  ( parkman) در پارکینگ ضلع جنوب حرم نصب و راه اندازی شد.

ریاضی با اشاره به حضور خیل عظیم زائران حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و امامزادگان مجاور در مناسبت های مختلف در این منطقه گفت: برای رفاه حال شهروندان و کنترل ترافیک ، پارکینگ های عمومی با ظرفیت حداکثری احداث شده است و با نصب سامانه هوشمند مدیریت پارکینگ در ضلع جنوب حرم ،نظارت بر تردد خودروها در این محدوده مکانیزه شده است.

وی نظارت و کنترل تصویری محوطه پارکینگ و بازبینی تصاویر ،شمارش لحظه ای خودروهای پارک شده،  ثبت مکانیزه ترددها، کاهش زمان ورود و خروج به پارکینگ، کاهش آلودگی صوتی،  بهبود ترافیک خودروها ، کنترل ورود و خروج خودروها و کاهش هزینه ها را از جمله مزایای این سامانه عنوان کرد .

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 20 اظهار داشت: دوربین نظارت تصویری و پلاک خوان و تابلو اعلام ظرفیت از جمله تجهیزات بکار رفته در این پارکینگ است .

ارسال نظرات