بخشدار قلعه نو در دیدار فرمانده لشکر عملیاتی ۲۳ خاتم النبیاء (ص) :
خبرگزاری بسیج: فرمانده لشکر عملیاتی ۲۳ خاتم النبیاء (ص) سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران با حضور در محل بخشداری قلعه نو با اهداء لوح سپاس از بخشدار قلعه نو تقدیر بعمل آورد.
کد خبر: ۹۱۱۴۲۸۲
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲

به گزارش روابط عمومی بخشداری قلعه نو؛ در این دیدار که با حضور سرهنگ پاسدار محمد ولی زاده فرمانده لشکر عملیاتی ۲۳ خاتم النبیاء (ص) و سرهنگ دوم پاسدار حسین وفادار اصل جانشین هماهنگ کننده لشکر برگزار گردید، سرهنگ ولی زاده به دلیل فعالیت ها و تلاش های ویژه مهندس علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو در خصوص اجرای اولین یادواره شهداء مدافع حرم لشکر عملیاتی ۲۳ خاتم النبیاء (ص) که چندی پیش در محل پادگان توحید برگزار گردید با اهداء لوح سپاس تقدیر بعمل آورد. سرهنگ ولی زاده  گفت: ما امروز در این محل حضور یافتیم تا از تلاش های مستمر و مخلصانه برادر بسیجی مهندس صادقی بدلیل مساعدت و همراهی در هرچه باشکوه تر برگزار شدن اولین یادواره شهداء مدافع حرم و خدمت به خانواده های معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان عزیز این لشکر عملیاتی صمیمانه تشکر و قدردانی نماییم.

 در ادامه این دیدار مهندس صادقی ضمن سپاس از فرماندهی لشکر بیان کرد: ما و تمامی ملت ایران تا ابد وام دار و بدهکار شهداء، جانبازان و ایثارگران هستیم و برای همه ما به عنوان وارثان خون این عزیزان بهترین راه موجود، پاسداشت خون پاک آنها و خدمت به خانواده های معظم شهداء و ایثارگران است. وی ادامه داد: اگر امروز در منطقه ای پرخطر و پرآشوب مانند خاورمیانه کشور ما ایران از چنین امنیت و اقتدار مبهوت کننده ای بهره مند است، فقط به دلیل جانفشانی ها و از خود گذشتگی های همین شهداء، جانبازان، ایثارگران و تمامی همرزمان آنها است که امروز در لباس مقدس سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی مقتدرانه به حفاظت و حراست از ایران عزیز مشغولند.

 

 

ارسال نظرات