مسئول بسیج اصناف و بازاریان مشگین شهر گفت: امام خمینی (ره) همواره خود را از مردم عادی و مستضعف جامعه می‌دانست و در تلاش بود تا مانند آن‌ها زندگی کند بنابراین شایسته است همه مسئولان کشور در ابتدای راه گام دوم انقلاب، این سیره حضرت امام را الگوی خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۱۱۴۳۹۰
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
گام دوم انقلاب نیازمند مسئولان صادق، دلسوز و ساده زیست است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، میلاد محرمی مسئول بسیج اصناف و بازاریان مشگین شهر ساده در جمع خبرنگاران زیستی، زهد، تقوا و دفاع از محرومان را از ویژگی‌های مهم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: امام هیچ وقت به مردم دروغ نگفت و به همین علت مردم نیز از او تبعیت کرده و در همه عرصه‌های انقلاب حضور چشمگیری از خود به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به نقش رهبری حضرت امام در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: امام راحل در مسیر انقلاب با گذشتن از مال و جان خویش و تقدیم فرزندش حاج آقا مصطفی از هیچ مجاهدت و فداکاری دریغ نکرد.

محرمی در ادامه سخنان خود با تاکید بر این که نباید هیچگاه مرعوب تهدید‌های آمریکا شویم، گفت: حضور هوشیارانه و آگاهانه مردم در صحنه ضامن بقای نظام اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن به شدت در تلاش است تا به روش‌های گوناگون میان مردم و انقلاب اسلامی فاصله ایجاد کند، از این رو باید خیلی مراقب بود.

مسئول بسیج اصناف مشگین شهر به ظلم و ستم افرادی، چون رضاخان و محمد رضا شاه اشاره کرد و گفت: در حالی که بحرین تا سال ۱۳۵۰ بخشی از خاک ایران محسوب می‌شد، رژیم شاه آن را به انگلیسی‌ها اهدا کرد.

محرمی به توطئه هایجدید دشمنان اسلام اشاره کرد و گفت: تحریف تاریخ در حالی از سوی دشمنان صورت می‌گیرد که هنوز افراد کهنسال و نسلی که به خوبی دوران سیاه طاغوت را درک کرده، وجود دارند.

وی، تبیین واقعیت‌های موجود پیرامون سلسله پهلوی را برای نسل جوان ضروری دانست و گفت: امروز موضوع حجاب اجباری به عنوان حربه‌ای در دست دشمنان قرار گرفته و اهانت به لباس روحانیت نیز از جمله اقدام‌های ضد دینی دشمن است، غافل از آنکه کفن یک طلبه و فرد روحانی روی سرش قرار دارد و تا آخر از رسالت خود دست بر نخواهد داشت.

محرمی گفت: امروز هر کس بخواهد از ارزش‌ها پاسداری کند، از سوی دشمن ملامت می‌شود، ولی باید باور‌های دینی را در خود به گونه‌ای تقویت کنیم که از ملامت‌ها هراسی نداشته باشیم.
ارسال نظرات