مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع) گفت: با روحیه وادادگی نمی توان امنیت کشور را تأمین کرد.
کد خبر: ۹۱۱۴۴۲۴
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان که به شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی انجامید، از موضع قاطع و مقتدرانه فرمانده کل سپاه و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تقدیر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر با اشاره به دلخوری برخی افراد از موضع گیری قاطعانه فرماندهان نیروهای مسلح در قبال حملات تروریستی، اظهار کرد: امنیت از آب و نان شب برای ملت و کشور واجب تر است.

این مقام مسئول ادامه داد: بسیاری از مشکلات کنونی جامعه به خاطر عدم مدیریت و تدبیر با روحیه جهادی و انقلابی است و باید بدانیم که تأمین امنیت در گرو روحیه و مدیریت جهادی است و با روحیه وادادگی نمی توان امنیت کشور را تأمین کرد.

وی، با تقدیر از حضور باشکوه مردم شهیدپرور اصفهان در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهدای حمله تروریستی مسیر خاش به زاهدان، گفت: مردم ما همواره نشان داده اند که حامی ارزش های ناب اسلامی هستند و قدردان ایثارگری فرزندان خود در حفاظت از مرزهای معنوی و جغرافیایی کشور می باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در ادامه به تشریح ویژگی های مؤمنین بر اساس آیاتی از سوره مبارکه فرقان پرداخت و گفت: پرهیز از تکبر، حلم و بردباری، عبادت خالصانه، خوف و ترس از مجازات و کیفر الهی، دوری از هرگونه افراط و تفریط از ویژگی های مؤمنین است.

وی، انجام واجبات و ترک محرمات، پاکی از هرگونه آلودگی، عدالت، احترام و حفظ حقوق دیگران، پرهیز از هرگونه لغو کار و سخن بیهوده، داشتن چشم بینا و تصمیم به هنگام در رویدادها و توجه خالص به تربیت فرزندان و خانواده را از دیگر ویژگی های مؤمنین از منظر آیات شریفه قرآن کریم دانست.

ارسال نظرات