امام جمعه موقت بندر دیر تأکید کرد:

استفاده از ظرفیت بسیج در کنترل بازار و قیمت‌ها

امام جمعه موقت بندر دیر گفت: در بخش تولید و نظارت که مشکل جدی و اساسی داریم و در کنترل بازار و قیمت‌ها و مشکلات ناشی از آن که متوجه معیشت مردم هست باید از ظرفیت بسیج استفاده شود.
کد خبر: ۹۱۱۴۴۴۷
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۶

استفاده از ظرفیت بسیج در کنترل بازار و قیمت‌هابه گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، حجت‌الاسلام ابراهیم بحرانی امروز در خطبه‌های نمازجمعه بندر دیر با تبریک ولادت حضرت زهرا (س)، امام خمینی (ره) و روز زن اظهار داشت: اگر بخواهیم زندگی اسلامی و الهی مطابق با فطرت انسانی داشته باشیم، همه به‌ویژه بانوان باید در تمامی زمینه‌ها حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار دهیم و سبک زندگی اهل‌بیت را در پیش بگیریم.

امام جمعه موقت بندر دیر با اشاره به این که نقش معلمان و مدارس در تربیت دانش‌آموزان با اهمیت است،افزود: کسانی که مسؤولیت امور تربیتی در مدارس را بر عهده دارند در کنار دیگر معلمان و کادر مدرسه باید تمام نیازهای دانش‌آموزان را یک جا در نظر بگیرند و برای شکوفایی استعدادها نگاه جامع داشته باشند.

وی با تأکید بر لزوم تبیین بیانیه مقام معظم رهبری درباره گام دوم انقلاب برای نسل جوان و دانش‌آموزان عنوان داشت: نقطه‌ای که در این بیانیه  پررنگ دیده می‌شود، نقش جوانان به عنوان موتور محرک جامعه است که باید با تکیه بر تجربه 40 سال گذشته رو به جلو حرکت کنیم و به آینده امیدواریم باشیم.

بحرانی افتتاح فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس را لبیک سپاه پاسداران به بیانیه گام دوم انقلاب دانست و یادآور شد: مسؤولان باید توجه به نیروها و توان داخلی ، ظرفیت بسیج و سپاه و ظرفیت جوانان و باور کردن قدرت و استعداد و خلاقیت جوانان را مورد توجه قرار دهند.

وی ادامه داد: ای کاش از همان ابتدا به جای دل‌خوش کردن به شرکت‌های خارجی مانند توتال و تیکه انداختن به نیروهای دلسوز و خدوم که صادقانه و جهادی و بدون هیچ چشم‌داشتی کار می‌کنند آنها را باور می‌کردیم که البته الان هم دیر نشده است.در بخش تولید و نظارت که مشکل جدی و اساسی داریم و در کنترل بازار و قیمت‌ها و مشکلات ناشی از آن که متوجه معیشت مردم هست باید از ظرفیت بسیج استفاده شود.

خطیب جمعه دیر سفر ولیعهد عربستان به پاکستان را رونمایی از پروژه جدید ضد ایرانی آل سعود در منطقه دانست و گفت: جمهوری اسلامی امنیت کشورهای همسایه را امنیت خود می‌داند و به‌دنبال ثبات و امنیت در منطقه است و دولت و مقامات پاکستانی به جای هم‌دستی با آل سعود که دودش در چشم مردم خودشان هم خواهد رفت امنیت خود و مرزها و همسایگانش را بخاطر حل بحران اقتصادی این گونه به خطر نیاندازد که کار عاقلانه‌ای نیست.

بحرانی سفر رئیس مجلس به چین و ژاپن را مقدمه‌ای برای تقویت ارتباط با شرق برشمرد و بیان کرد: نظر مقام معظم رهبری  و نظام این است که در سیاست خارجی شرق بر غرب و همسایه بر دور ترجیح دارد که باید این نگاه تقویت شود.

امام جمعه موقت بندر دیر نشست  سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه درباره حل بحران سوریه را خنثی کننده سیرک ورشو تحلیل کرد و گفت : آمریکایی‌ها ، رژیم صهیونیستی و آل سعود در نشست ورشو برای انزوای جمهوری اسلامی و محور مقاومت تلاش می‌کردند که خودشان رسوا شدند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات