بازدید مدیران بانک توسعه تعاون از چند طرح اقتصادی استان لرستان

مدیران امور سرمایه انسانی و امور بین الملل بانک توسعه تعاون از طرحهای اقتصادی بخش تعاون در استان لرستان بازدید به عمل آوردند.
کد خبر: ۹۱۱۴۴۶۹
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، مدیران امور سرمایه انسانی و امور بین الملل بانک توسعه تعاون از طرحهای اقتصادی بخش تعاون در استان لرستان بازدید به عمل آوردند.

رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی و فرشید طهمورثی مدیر امور بین الملل بانک توسعه تعاون به همراه طهماسبی مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون استان لرستان از برخی طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی بخش تعاون در این استان بازدید نمودند. بر این اساس از طرح سردخانه دو منظوره سه‌هزار تنی در شهرستان الشتر، طرح شرکت گاوداری خرم گوشت چنار در شهرستان خرم‌آباد، طرح پروار بندی بره شهرستان دوره چگنی و طرح شرکت تعاونی 5640 برق کوثر شهرستان خرم آباد بازدید به عمل آمده و فعالیت های اقتصادی و اشتغال‌زایی این واحدها مور بررسی قرار گرفت.

گفتنی است بانک توسعه تعاون به عنوان یکی از بانک‌های عامل دولتی در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری و طرح اشتغال فراگیر مشارکت داشته و حمایت‌های خود را از واحدهای تولیدی و طرح‌های اشتغال‌زایی مستقر در استان‌های سراسر کشور به عمل آورده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار