رییس سازمان بسیج مهندسین صنعتی از عارضه یابی ۵ هزار واحد صنعتی سازمان خبر داد و گفت: برای سال آینده نیز عارضه یابی ۱۵ هزار واحد صنعتی را در برنامه داریم که امیدواریم به احیای صنایع کوچک و متوسط کمک شود.
کد خبر: ۹۱۱۴۴۷۶
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

به گزارش  خبرگزاری بسیج ، علی اصغر شهبازی رییس سازمان بسیج مهندسین صنعتی در دومین جشنواره و نمایشگاه تخصصی بسیج مهندسین صنعتی کشور اظهار داشت: ۹۷۰ شهرک صنعتی در کشور وجود دارد که ۹۰ هزار واحد صنعتی را شامل می شود. 

شهبازی با بیان اینکه پیشرفت ۳۱ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی کمتر از ۲۰ درصد است که ۵ هزار واحد صنعتی توسط گروه های جهادی بسیج مهندسین صنعتی مورد عارضه یابی قرار گرفته اند و الگوی مناسبی برای حل این عارضه ها ارایه شده است.

وی تصریح کرد: برای سال آینده نیز عارضه یابی ۱۵ هزار واحد صنعتی را در برنامه داریم که امیدواریم به احیای صنایع کوچک و متوسط کمک شود.

شهبازی با بیان اینکه نصب سلولهای خورشیدی در دوسوم کشور امکان پذیر است، گفت: امسال ۳ هزار نیروگاه را با کمک منابع سازمان مدیریت اجرا خواهیم کرد.

وی ادامه داد: تا دو سال آینده به دانش فنی ساخت سلولهای خورشیدی در کشور خواهیم رسید.

شهبازی در ادامه از طراحی مسابقه ای برای ارایه راهکارهای میان برد و کم هزینه برای حل مشکلات با کمک ۶ وزارتخانه خبر داد و افزود: اردیبهشت سال آینده ۱۰ راهکار در این بخش ارایه خواهد شد.

به گفته رییس سازمان بسبج مهندسین صنعتی، ۲ هزار طرح از سراسر کشور در جشنواره تخصصی بسیج مهندسین صنعتی ارایه شده که پس از ارزیابی، ۲۸۰ طرح در نمایشگاه شرکت کردند و آماده تجاری سازی شدند.

ارسال نظرات