زندگانی آیت الله محمد مومن‌،قبل و بعد از انقلاب‌، سرشار از مبارزه‌ و هدایتهای‌ سیاسی‌ است‌

درگفتگویی به مناسبت درگذشت فقیه عالی قدر آیت الله مومن عضو فقید شورای نگهبان ضمن اشاره به سوابق ایشان درابعاد مختلف در قبل و بعد از انقلاب افزود: دفتر زندگانی آیت الله محمد مومن‌، پیش و پس از انقلاب‌، سرشار از مبارزه‌ و هدایتهای‌ سیاسی‌ است‌.
کد خبر: ۹۱۱۴۴۸۱
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ازکردستان حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه دهگلان درگفتگویی به مناسبت درگذشت فقیه عالی قدرآیت الله مومن عضوفقید شورای نگهبان ضمن اشاره به سوابق ایشان درابعاد مختلف در قبل و بعد  از انقلاب افزود: دفتر زندگانی آیت الله  محمد مومن‌، پیش و پس از انقلاب‌، سرشار از مبارزه‌ و هدایتهای‌ سیاسی‌ است‌.

وی درادامه گفت:عمربابرکت آیت الله محمد مؤمن با تلاشهای علمی‌ و فرهنگی‌ فراوانی‌ همراه‌ است‌. ایشان‌ در طی‌ سالهای‌ متمادی‌ به‌ تربیت‌ طلاب‌ جوان‌ همت‌ گماشته‌ است‌ و در این‌ میان‌، شاگردان‌ ممتازی‌ را به‌ جامعةه  علمی‌ و سیاسی‌ کشور تقدیم‌ داشته‌ است‌.

منتشلواضافه کرد:وی در عمل و رفتار سیاسی عالمی ولایتمدار و انقلابی به شمار می‌رفت که با همراهی و دفاع از حضرت امام(ره) و انقلاب اسلامی درقبل و بعد از آن با حمایت‌های بی دریغ خود از نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب در طول سالیان متمادی منشأ اثر بسیار گردید.

مسوول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه دهگلان خاطرنشان کرد:ایشان شخصیتی ممتاز و از مفاخر شورای نگهبان بودند و با توجه به سوابق ایشان درپیش وپس از انقلاب حقیقتامیتوان گفت که وی از استوانه های نظام جمهوری اسلامی به شمار می رفتند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات