پیکر مادر شهید اجرایی روی دستان مردم جم تشییع شد

پیکر مادر شهید محمد جواد اجرایی با حضور باشکوه اقشار مختلف و مسؤولان بر روی دستان مردم قدرشناس شهرستان جم تشییع شد.
کد خبر: ۹۱۱۴۴۸۲
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از جم، مادر شهید «محمد جواد اجرایی» بعد از سال‌ها دوری از فرزند شهیدش و تحمل بیماری‌های فراوان به رحمت الهی پیوست تا در کنار آن مجاهد نستوه در بهشت برین آرام و پاداش سال‌ها صبر دوری از فرزند شهیدش و تحمل رنج بیماری را از درگاه احدیت گیرد.

مراسم تشییع مرحومه فاطمه حسین‌پور مادر شهید محمدجواد اجرایی عصر‌ روز پنج شنبه از پل‌مرکزی شهر تا گلزار شهدای شهرجم برگزار شد.

اجر خانواده‌های معظم شهدا کمتر از آنچه که شهدا انجام دادند نیست

معاون سیاسی فرمانداری جم در حاشیه مراسم تشییع مادر شهید محمد جواد اجرایی  اظهار داشت: ثبات و امنیت کنونی نظام اسلامی به برکت خون شهدا و در سایه دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام حاصل‌شده است چرا که شهدا با گذشتن از جان و مال خود عزت و سرافرازی را برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند و این عزت و افتخار در بین خانواده‌های شهدا نیز مشهود است.

محمدعلی جمالی با عرض تسلیت درگذشت مادر شهید اجرایی بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت به‌عنوان یک اصل انکارناپذیر در جامعه است و  اجر خانواده‌های معظم شهدا بی‌شک کمتر از آنچه شهدا انجام داده‌اند نیست.

پدران و مادران شهدا سرمایه‌های نظام و افتخار کشور هستند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جم نیز در حاشیه این مراسم  گفت: باید قدر پدران و مادران شهدا را بدانیم چرا که اینان سرمایه‌های نظام و افتخار کشور هستند. شهدا با از خودگذشتی خود امنیت را برای مردم به ارمغان آوردند.

عبدالحسین فیروزی با عرض تسلیت بابت درگذشت مادر شهید محمد جواد اجرایی به خانواده ایشان و مردم شهرستان جم خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و قدردانی از رشادت ایثارگران باعث تداوم راه انقلاب خواهد شد.

عزت امروز انقلاب اسلامی مدیون شهدا است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم در حاشیه این مراسم ضمن ابراز همدردی و تسلیت به مردم شهرستان جم اظهار داشت: خانواده معظم شهدا با دل‌های سرشار از ایمان ثابت کرده‌اند که در راه ارزش‌های انقلاب اسلامی می بایست دین خود را ادا کرده و راه شهدا را با صلابت ادامه دهند.

حجت الاسلام مصطفی نوروزی بیان کرد: هرچه داریم از برکت خون شهداست و عزت و افتخار و عظمت امروز انقلاب اسلامی مدیون شهدای والامقامی است که از وجود خود گذشتند تا ارزش‌ها بماند. والدین شهدا با آموزه‌های دینی خود فرزند صالح تربیت و تقدیم نظام اسلامی کردند و اجر و پاداش آنان در درگاه خداوند محفوظ است زیرا طبق آیات قرآن هر کسی که برای اسلام ناب محمدی (ص) قدمی بردارد خداوند اجر و پاداش آن را می‌دهد. 

 شهید محمدجواد اجرایی در سال 1348 در جم دیده به جهان گشود. تحصیلات خود را تا دوم دبیرستان ادامه داد و بعد عازم جبهه جنگ شد و سرانجام در 65/10/21 در عملیات کربلای پنج و در منطقه شلمچه به شهادت رسید.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار