مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه گفت: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بود پس باید مسؤولان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند.
کد خبر: ۹۱۱۴۴۸۷
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از جم، حجت الاسلام صداقت در یادواره شهدای روحانی و بزرگداشت شهدای پاسدار زاهدان که در حسینیه امام سجاد(ع) شهر جم برگزار شد، اظهار داشت:ر همه دوران‌ها پرچم مبارزه به دست روحانیت بوده و در راس آن پرچمدار انقلاب اسلامی امام راحل(ره) بوده است که با رهبری امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی ایران توانست دوران طاغوت و پادشاهی 2500 ساله را شکست دهد. عزت و اقتدار امروزکشور مدیون شهدا و خانواده معزز آنها است.

وی افزود: روحانیت بیشترین شهدا را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و امروز افتخار روحانیت همین موضوع است. روحانیون نقش مهمی در عرصه دفاع مقدس ایفا کردند و طی 40 سال گذشته نیز نقش روشنگری و بصیرت‌افزایی را در جامعه به خوبی انجام داده‌اند.

امام جمعه جم نیز در این مراسم گفت: به لطف الهی روحانیت بیشترین شهید را تقدیم این نظام کرده است و امروز بیش از 4800 شهید روحانی داریم.

حجت الاسلام محمد گنجی خاطرنشان کرد: شهدان حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان، جوانان غیرتمند و خدمتگزار و حافظان امنیت کشور بودند و باید قدردان مجاهدت‌های آنان و شاکر نعمت امنیت در کشور باشیم. این شهدا مظلومانه و غریبانه جانشان را در راه امنیت ایران اسلامی تقدیم کردند و به مقام رفیع شهادت رسیدند.

انتهای خبر

ارسال نظرات