خبرهای داغ:
مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان همدان:
مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان همدان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: هیئت، اولین سنگر جنگ نرم است و باید در این سنگر جوانان را دور هم جمع کرد و به سمتی رفت که تولید نیرو برای انقلاب شود.
کد خبر: ۹۱۱۴۵۲۳
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹

هیئت اولین سنگر جنگ نرم استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی میرزایی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان همدان اظهار داشت: سیاستگزاری این هیئت بر جوان‌گرایی است.

وی گفت: در 6 ماهه اول سال ۹۸ بنا داریم هیئت را به استقلال برسانیم و بحث جوان‌سازی، شبکه‌سازی مخاطبین و خادمی را داشته باشیم.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان همدان در ادامه تصریح کرد: ما می‌خواهیم قبل از اینکه سال جدید شروع شود از راهکارهای شما استفاده کنیم تا بتوانیم به آن هیئت تراز انقلابی که مدنظر رهبر معظم انقلاب است برسیم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب ابراز داشت: هیئت، اولین سنگر جنگ نرم است و باید در این سنگر جوانان را دور هم جمع کرد و به سمتی رفت که تولید نیرو برای انقلاب شود از هر قشری که می‌خواهد باشد.

میرزایی با اشاره به نیازهای هیئت گفت: در ابتدای کار هیئت نیاز به یک مکان ثابت دارد که بتوان جلسات را ماهیانه در آنجا برگزار کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال‌های بعد فقط بحث پویایی هیئت مهم است که فقط صرف مراسم‌ها نباشد و هیئتی باشد که بتواند در حوزه خانواده، جوانان، اندیشه و سایر مباحث دیگری که نیاز یک هیئت تراز اول است ورود پیدا کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات