مسوول بسیج کارگری استان کرمان در گفتگو با «بسیج»:
حسین باقری گفت :طرح ایران یار نقش موثری در حمایت از تولید داخلی داردبا اجرای طرح ایران یار حدود 15 هزار دانش آموز از کارخانجات استان کرمان بازدید کرده که نقش موثری در ایجاد فرهنگ کارآفرینی در مدارس دارد.
کد خبر: ۹۱۱۴۵۳۷
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

حسین باقری مسوول بسیج کارگری استان کرمان و دبیر طرح ایران یار در این استان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: طرح ایران یار در سه مرحله اجرا می شود که در مرحله نخست دانش آموزان از خطوط تولید کارخانه ها بازدید می کنند در مرحله دوم کارفرمایان با حضور در مدارس به تشریح فعالیت های تولیدی می پردازند و در مرحله سوم از محتوای بازدیدهای بعمل آمده مسابقاتی برگزار می شود و دانش آموزان برتر انتخاب می شوند.

وی با بیان اینکه طرح ایران یار نقش موثری در حمایت از تولید داخلی دارد افزود: با اجرای طرح ایران یار حدود 15 هزار دانش آموز از کارخانجات استان کرمان بازدید کرده که نقش موثری در ایجاد فرهنگ کارآفرینی در مدارس دارد.

دبیر طرح ایران یار در استان کرمان خاطرنشان کرد: طرح ایران یار الگویی برای ارتباط مدرسه و صنعت است و موجب انسجام و ابتکار دانش آموزان برای صنعت و آینده شغلی شان خواهد داشت.

ارسال نظرات