حسین نمونه از اعزام کاروان‌های اردویی راهیان نور به یادمان‌های دفاع مقدس در مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبرداد و اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه‌های استان در قالب کاروان‌های مستقل خواهر و برادر اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۱۴۵۴۳
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از یزد،  مسئول اردویی ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی ، با بیان اینکه از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان یزد کاروان‌های مستقلی به یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب اعزام خواهند شد، بیان کرد: اردو‌های راهیان نور جنوب در راستای گسترش فرهنگ ایثار، جهاد، مقاومت و دفاع مقدس در بین جوانان دانشجویی و معرفی سیره شهدا و تعمیق معرفت و بصیرت دانشجویان برگزار می‌شود.

مسئول اردویی ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمود: ه‌اند ابتکار زیارت مراکز مهم دوران دفاع مقدس یک ابتکار انقلابی و الهی بود افزود: اردو‌های راهیان نور با هدف تجدید بیعت جوانان بسیجی با آرمان‌های انقلاب و آشنایی نسل جوان، به‌ویژه جوانانی که به مناطق جنگی نرفته‌اند، با رشادت‌های رزمندگان در دفاع مقدس برگزار می‌شود.
نمونه با اشاره به اینکه در راستای برنامه راهیان نور جلسه‌ای با رؤسای دانشگاه‌های استان برگزار شد، بیان کرد: در این جلسه بر همکاری لازم دانشگاه‌ها برای اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی تأکید شد و مقرر شد هماهنگی لازم جهت اعزام حداقل ۵ درصد دانشجویان هر دانشگاه صورت پذیرد.
وی با بیان اینکه اعزام اردو‌های راهیان نور سال جاری از تاریخ ۷ اسفند سال جاری آغاز و تا ۲۲ اسفند ادامه خواهد داشت، افزود: دانشجویان دانشگاه‌های استان یزد جهت ثبت نام می‌توانند به دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های خود و یا وب سایت www.rahnoor.ir مراجعه نمایند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات