خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون در حاشیه دوره خط امام (ره):
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون گفت: در این دوره توسط اساتید استانی و شهرستانی مباحث تربیتی، معرفتی، بصیرتی و مهارتی تشکیلاتی را در قالب کلاس‌ها و کارگاه‌های مختلف برای دانشجویان ارائه دادند.
کد خبر: ۹۱۱۴۵۹۶
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محسن رحمانی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون در حاشیه دوره دو روزه تربیتی  تشکیلاتی و توانمنمدسازی شهید علی اکبر پیرویان (خط امام  شهرستانی) که با حضور مسوولان و اعضای شورای بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی این شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد به تشریح اهداف این دوره پرداخت و اظهار داشت: این دوره با هدف آشنایی مسئولان و اعضای شورای بسیج دانشجویی با رسالت، اهداف و ماموریت های بسیج دانشجویی، انسجام تشکیلاتی، تقویت مهارت های تشکیلاتی، تربیتی و فرهنگی و ایجاد حساسیت و دغذغه مندی بیش از پیش نسبت به انجام فعالیتهای تربیتی و تشکیلاتی در دانشگاه برگزار شد.

رحمانی افزود: در این دوره توسط اساتید استانی و شهرستانی مباحث تربیتی، معرفتی، بصیرتی و مهارتی تشکیلاتی را در قالب کلاس‌ها و کارگاه‌های مختلف برای دانشجویان ارائه دادند.

وی یادآور شد: از جمله کلاس‌ها و کارگاه‌های برگزار شده در این دوره می‌توان به فرصت ها و چالش های پیش روی انقلاب اسلامی در دهه پنجم، سواد رسانه ای و مخاطب شناسی در فضای مجازی، مأموریت های بسیج دانشجویی، جذب و سازماندهی، اخلاق تشکیلاتی، اقتصاد مقاومتی و مطالبه گری تخصصی اشاره کرد.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون گفت: در کارگاه‌های تخصصی نیز مسئولان کانون های بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها به صورت جداگانه با وظایف خود در حوزه بررسی و تحلیل، حرکت های جهادی، فضای مجازی، فرهنگی، دفاع مقدس، هنری ادبی، علمی، نیروی انسانی و تشکیلات قرار گرفتند.

رحمانی تحقق گام دوم انقلاب را در گروه توجه بیش از پیش به جوانان مومن و انقلابی و پابه کار و آموزش آن ها دانست و خاطرنشان کرد: جوانان هسته مرکزی و نقش محوری را در گام دوم انقلاب دارند؛ لذا باید برای مسئولیت های سنگین پیش روی انقلاب آماده شوند.

وی بیان داشت: دانشگاه‌ها از آنجایی که محل آموزش جوانان است در گام دوم انقلاب دارای نقشی اساسی و بسیار مهم هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها