پس از رقابتی معنوی در امیریه دامغان؛

برترین‌های مسابقات قرآنی بسیج و کانون‌های مساجد استان سمنان معرفی و تجلیل شدند

نفرات برتر مسابقات قرآنی متربیان حلقه‌های صالحین و اقشار مختلف بسیج و اعضای کانون‌های مساجد استان سمنان پس از رقابت معنوی ۳۵۰ فعال قرآنی به میزبانی شهر امیریه دامغان معرفی و تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۱۱۴۶۶۴
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، در رشته قرائت تحقیق عمومی خواهران بالای ۱۶ سال این مسابقات زهرا ناصریان از دامغان و ساره بانی از سمنان به ترتیب رتبه اول و دوم، رشته قرائت تحقیق تخصصی خواهران این رده سنی محدثه رمضانپور، مهدیه اسماعیل پور و فاطمه محمدتقی هر سه نفر از شهرستان سمنان به ترتیب مقام اول تا سوم این رقابت‌ها را کسب کردند.

ساجده پاداش از شاهرود، طوبی شاه محمدی از دامغان و ملیکا نعمتی از دامغان به عنوان نفرات اول تا سوم رشته قرائت تحقیق خواهران زیر ۱۶ سال این مسابقات تجلیل شدند و زهرا جعفرزاده از سمنان، حمیده رضائیان از مهدیشهر و زینب نادعلیزاده از سمنان در رشته قرائت ترتیل عمومی بالای ۱۶ سال رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رشته ترتیل تخصصی خواهران زیر ۱۶ سال این مسابقات قرآنی زینب احمدی از سمنان، فاطمه زهرا فتحی و زهرا نادعلیزاده هر دو از دامغان رتبه‌های اول تا سوم و در رده بالای ۱۶ سال این رشته قرآنی خواهران سمیه جعفری از شاهرود و طیبه رحمانی فر و طاهره قدس هر دو از سمنان به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رقابت حافظان خواهر جزء ۳۰ قرآن کریم این مسابقات مبینا مهدوی، یکتا شادی نسب و مطهره احمدی از شهرستان سمنان، در حفظ سه جزء زینب اسدی از سمنان، سحر مطلبی نژاد از شاهرود و زهرا معینی از سمنان، حفظ پنج جزء، مهدیه حامقلی از سمنان، فاطمه کوثری شاهرود و محدثه طاهری از سمنان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

خواهران زهرا جعفری از شاهرود، فهیمه لزومی و زهرا وارثی هر دو از دامغان عناوین برتر حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم را در این رقابت‌ها به خود اختصاص دادند؛ در حفظ ۲۰ جزء قرآن مجید خواهران این مسابقات فاطمه محمد خانی از شاهرود، زینب السادات مطهری نیا از دامغان و کلثوم نظری از سمنان حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

در رقابت معنوی حافظان کل قرآن کریم این مسابقات خواهران نرجس سعدالدین و فاطمه علیزاده هر دو از سمنان و زهرا کرمانی از شاهرود به عنوان برترین نفرات تجلیل شدند، زینب خورزانی، زهرا خورزانی از دامغان و نیره عامریان از شاهرود در رشته تفسیر قرآن کریم خواهران و زهرا عرب و فاطمه کرم الدین از سمنان و معصومه مطهری فر از شاهرود در رقابت طرح صراط این مسابقات به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

در رقابت قرآنی برادران در رشته قرائت تحقیق بالای ۱۶ سال سید یوسف حسینی، وحید خدابخشیان و حمید فلاح از شاهرود به ترتیب رتبه اول تا سوم، رشته قرائت تحقیق عمومی برادران زیر ۱۶ سال محمد مهدی احسانی از شهرستان سمنان مقام نخست و در رشته قرائت ترتیل بالای ۱۶ سال برادران، امین هادی و امید دباغی پور از شاهرود و محسن خطیبی از سمنان عناوین برتر را کسب کردند.

محمد شاکری از سمنان، مرتضی خدایی از دامغان و مهدی ملایی از سمنان به عنوان نفرات اول تا سوم رشته قرائت ترتیل عمومی برادران زیر ۱۶ سال این مسابقات تجلیل شدند و مصطفی کیکاووسی از سمنان و ارمیا مطواعی و محمد رحیمی در رشته قرائت ترتیل بالای ۱۶ سال رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رشته اذان برادران بالای ۱۶ سال این مسابقات قرآنی وحید پورچه از آرادان، ابوالفضل مطواعی از دامغان و محمد حسین احمدیان از شاهرود رتبه‌های اول تا سوم و در رقابت معنوی مؤذنین زیر ۱۶ سال محمد مهدی اسماعیلی، محمد مهدی احسانی از سرخه و محمد مهدی نقاشیان از سمنان به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رقابت حافظان برادر جزء ۳۰ قرآن کریم این مسابقات عرفان آل بویه، محمد معین استیری و امیر عباس ابراهیمی از شهرستان سمنان، در حفظ پنج جزء قرآن سید سعید طباطبائی از دامغان، علی عزیزی و ابوالفضل اعظمی نژاد هر دو از سمنان، حفظ ۱۰ جزء کلام الله مجید، روح الله فراتی از سمنان و قربان علیان نژاد از دامغان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

قاسم خاکپاش و روح الله قارا چشمه هر دو از دامغان عناوین برتر حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم را در این رقابت‌ها به خود اختصاص دادند؛ در رقابت معنوی حافظان کل قرآن کریم نیز محمد تقی سعدالدین از سمنان، عبدالحسین صالحی و علیرضا کریمی از شاهرود حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

در رشته تفسیر قرآن کریم برادران، محسن رجبی و امیرحسین خیبری هر دو از دامغان رتبه‌های برتر مسابقات را به خود اختصاص دادند و در مسابقات طرح قرآنی صراط برادران نیز محمد هاشم کریمی از شاهرود، سید محمد تقوی از دامغان و محمد حسین امین از سمنان به ترتیب مقام اول تا سوم این دوره از رقابت‌های قرآنی را در سطح استان سمنان کسب کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار