خبرهای داغ:
با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مسئولین کشوری و لشکری خوی دوازدهمين سالگرد شهادت سردار محمدحنفيه درستی و 30شهيد سرافراز روستای قوروق خوی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۴۶۶۵
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، حجت الاسلام مهدی قریشی در یادواره سرداران و ۳۰ شهید روستای قوروق خوی با اشاره به جایگاه شهدا از دیدگاه قرآن و ائمه افزود: ترویج و حفظ فرهنگ ایثار و شهادت، کشور را از گزند تمامی آسیب ها و نیات پلید دشمنان مصون نگه می دارد و کشور با صلابت تر در مسیر پیشرفت و ترقی گام بردارد.

وی زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا  را زنده نگه داشتن اهداف و مسیر شهدا عنوان و خاطرنشان کرد: باید از شهدای بزرگوار دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی درس استقامت و پایداری بگیریم چراکه اگر شهدا نبودند و تلاش و مجاهدت‌ آن‌ها نبود امروز امنیت و اقتدار ایران اسلامی را شاهد نبودیم.

امام جمعه ارومیه در فراز دیگری از سخنان خود، عنوان داشت: خداوند برای شهدا جایگاه و مقامی اولی در بهشت برین خود وعده داده و در قبال فداکاری شهدا که از جان و مال و تمامی دلبستگی های دنیوی خود گذشته اند وعده بهشت عطا کرده است.

 نماینده ولی فقیه در استان با مخاطب قرار دادن خانواده شهدا، یادآور شد: اجر و منزلت خانواده شهدا در نزد خداوند محفوظ است و در روز قیامت مورد شفاعت فرزندان شان قرار گرفته  و می توانند از نعمات بی بدیل الهی بهره ببرند.

حجت الاسلام قریشی در محور دیگری از سخنان خود یادی از فداکاری ها و رشادت های رزمندگان خوی کرد و گفت: شهرستان دارالمومنین خوی از قدیم الایام مهد ایثار و شهادت بوده و از این خطه سرداران بنامی سر بر آورده اند و توانستند هر کدام شان در مسیر این انقلاب نقش های بسزایی ایفا کنند.

وی ضمن تسلیت سالروز شهادت سردار محمد حنیفه درستی و همرزمانش ابراز داشت: این عزیزان با ایثار و فداکاری دین خود را به این انقلاب با نثار جان خود ادا نموده و تاثیر بسزایی در حفظ نظام و مرزهای آبی و خاکی این کشور گذاشتند.

انتهای پیام

ارسال نظرات