خبرهای داغ:
امام جمعه مرند در همایش تجلیل از خیران این شهرستان، اظهار داشت: در انجام کارهای خیریه و کمک به نیازمندان، حفط کرامت انسان باید در اولویت باشد تا در کنار رفع نیازمندی، شخصیت آنها نیز حفظ شود.
کد خبر: ۹۱۱۴۷۳۲
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی نعمت زاده از حضرت علی(ع) به عنوان میزان و استاندارد انسانیت نام برد و یادآوری کرد: فلسفه حکومت، دیندار کردن مردم، تامین آسایش و رفاه و حل مشکلات مردم است.
وی تاکید کرد: خیران در کمک به نیازمندان، نزدیکان را در اولویت قرار داده و در امور خیر، از اطرافیان خود شروع کنند.

حجت الاسلام نعمت زاده با بیان اینکه رسیدگی به نیازمندان از صفات برتر پیامبران بود، افزود: انسان های خیر باید شاکر باشند که نعمت کمک به نیازمندان را بدست آورده و با این کار به مقام و رتبه بالایی در نزد خداوند می رسند.
امام جمعه مرند، خوش اعتقادی و با فقرا بودن را صفات مهم انسان برشمرد و گفت: کسانی که امکانات لازم جهت کمک به نیازمندان را دارند باید در این جهت گام بردارند.
مدیر کمیته امداد شهرستان مرند نیز گفت: هدف از برگزاری همایش تجلیل از خیران قدردانی از نیت خیر و عمل صالح مردم نیک اندیش شهرستان و ارائه الگو‌های شایسته جهت دستگیری از نیازمندان است.
علی روستانژاد با بیان اینکه شعار این همایش، جذب پنج حامی توسط هر نفر حامی است افزود: خیران و حامیان، مبلغان و مروجان همیاری و حمایت از ایتام، ذخیره‌هایی برای خدمت‌رسانی به نیازمندان هستند.
وی گفت: در کمیته امداد شهرستان مرند 193 نفر ایتام تحت پوشش و دارای پرونده بوده و از فرزندان محسنین نیز 376 نفر دارای حامی و 190 نفر بدون حامی هستند.

ارسال نظرات