فرمانده بسیج اصناف استان البرز با بیان اینکه مصرف کالای خارجی یعنی بیکاری جوانان این مرز و بوم گفت:حمایت از کالای ایرانی باید به‌صورت رویکردی عملی و به دور از شعار در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۹۱۱۴۷۶۰
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹

به گزارش سرویس بسیج اصناف خبرگزاری بسیج از کرج ، محمودی فرمانده بسیج اصناف استان البرز در جلسه شورای بسیج بازاریان ضمن انتقاد از یک همایش حمایت از کالای ایرانی که تمام سخنرانان آن ها با لباس های خارجی حاضر بودند گفتند : حمایت از کالاهای ایرانی ابتدا از خودمان و اتحادیه ها و پایگاه های آن ها باید شروع بشود، علاوه بر جنس ایرانی لباس ها باید فرهنگ ایرانی مشابهت داشته باشند که این موضوع ها را باید پایگاه های بسیج اتحادیه ها نظارت کنند و با تشویق و حمایت اسباب عملی شدن آن را فراهم کنند.

کالاهای ایرانی باید مورد حمایت قرار گیرد

محمودی با بیان اینکه مصرف کالای خارجی یعنی بیکاری جوانان این مرز و بوم گفت:حمایت از کالای ایرانی باید به‌صورت رویکردی عملی و به دور از شعار در دستور کار قرار گیرد.

وی ضمن مهم دانستن جایگاه روسای اتحادیه ها خواست تا نظارت بیشتر بر روی صلاحیت آن ها صورت بگیرد.

وی همچنین از تمامی فرماندهان بسیج اتحادیه ها تقاضا کرد تا افراد نخبه را به بسیج اصناف استان معرفی کنند تا با تشکیل یک اتاق فکر به تسریع در رسیدن به اهداف و خدمات بسیج اصناف کمک کنند.

فرمانده بسیج اصناف استان البرز در پایان علاوه بر آن بر تسریع در اجرای طرح هایی مثل صندوق های قرض الحسنه ، اصناف ، راهیان نور ، رسیدگی به محرومین و نظارت بر بازار تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها