فرمانده لشگر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز:
فرمانده لشگر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز گفت : : دشمنان هیچگاه تصور نمی‌کردند که ملت ایران جشن یک سالگی انقلاب اسلامی را بگیرند ولی امروز با اتحاد و وحدت یکدیگر، چهل سالگی انقلاب را جشن گرفتیم.
کد خبر: ۹۱۱۴۷۶۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ،  یادواره شهدای شهرک حسین‌آباد با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) برگزار ‌شد.

در این مراسم سرهنگ رستمعلی رفیعی فرمانده لشگر 10 سیدالشهدای استان البرز گفت: دشمنان از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون توطئه‌های مختلفی را طراحی کرده و می‌کنند تا بتوانند این انقلاب را خدشه‌دار و نابود کنند.

شهدا فهم درستی از اسلام به همه‌ی ما فهماندند

وی افزود: دشمنان هیچگاه تصور نمی‌کردند که ملت ایران جشن یک سالگی انقلاب اسلامی را بگیرند ولی امروز با اتحاد و وحدت یکدیگر، چهل سالگی انقلاب را جشن گرفتیم.

فرمانده لشگر 10 سیدالشهدای استان البرز گفت: در طول این چهل سال، دشمنان هر کاری که می‌توانستند برای فروپاشی نظام انجام دادند ولی موفق نبوده و نیستند.

سرهنگ پاسدار رفیعی افزود: آحاد جامعه به ویژه نسل امروز باید اطلاعات خود را نسبت به توطئه‌های دشمنان ارتقا دهند تا با بصیرت و آگاهی فریب آنها را نخورند و همواره در حراست از ارزش‌های انقلاب آماده باشند.

این مسئول گفت: ملت ایران آرامش و امنیت خود را مدیون شهدا می‌دانند و به مقام والای آنها و بازماندگان‌شان احترام قایل هستند.
فرمانده لشگر 10 سیدالشهدای استان البرز با بیان اینکه مقام معظم رهبری به تمجید و احترام خانواده‌های شهدا تاکید ویژه دارند، گفت: وقتی ما از این خانواده‌ها تکریم می‌کنیم دشمنان فکر می‌کنند که در به دست آوردن دل پدر و مادری با آنها ابراز همدردی می‌کنیم.

رفیعی افزود: ما در تکریم خانواده‌های شهدا هیچگاه احساساتی نبوده و نشدیم و همواره از آنها به دلیل اینکه عزیزانشان در احیای حقیقت اسلام نقش‌آفرینی کردند، احترام قایل هستیم.

وی گفت: شهدا با نثار جان خود، فهم درستی از اسلام به همه‌ی ما فهماندند تا راه را گم نکرده و در مسیر درست برای رسیدن قرب الهی حرکت کنیم.

شهدا فهم درستی از اسلام به همه‌ی ما فهماندند

فرمانده لشگر 10 سیدالشهدای استان البرز افزود: شهدا در شناساندن اسلام واقعی به مسلمانان مرزها را شکستند و با جانفشانی به بشریت خدمت کردند تا همگان هدایت شوند.گفتنی است: در این یادواره، مدعوین یاد و خاطره‌ی شهدا را گرامی داشته و با آرمان‌های آنها تجدید بیعت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها