جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) گفت: آنچه که نسل جوان ما را از دیگر جوانان دنیا متمایز می‌کند روحیه استشهادی و بصیرت و معرفت است.
کد خبر: ۹۱۱۴۸۰۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
آنچه نسل جوان را از دیگر جوانان دنیا متمایز می‌کند روحیه استشهادی و بصیرت است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار فرهنگ مستعد حصاری در آستانه برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم، عملیات بدر و خیبر و شهدای تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) در شمالغرب کشور با حضور در منزل شهدای مدافع حرم استان اردبیل، با اشاره به اینکه هر آن چه به دست آورده‌ایمدر سایه خون شهدای والامقام کشورمان بوده است اظهار داشت: در اسلام و آموزه‌های دینی ما از شهادت در میدان نبرد و جنگ به عنوان یکی از بهترین مرگ‌ها نام برده شده است.

وی افزود: تاسی از خاندان اهل بیت در تاریخ این ملت همواره موج می‌زند و الگو‌هایی همانند امام حسین (ع) بی تاثیر در تقویت این فرهنگ نیست و قطعا ملت ایران با برخورداری از چنین الگو‌هایی از تمامی مشکلات و بحران‌ها عبور خواهد کرد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) گفت: استقامت و ایثار خانواده شهدا تداوم نهضت انقلاب اسلامی است و خانواده‌های شهدا برکت جامعه ما هستند.
آنچه نسل جوان را از دیگر جوانان دنیا متمایز می‌کند روحیه استشهادی و بصیرت است
وی با تأکید بر لزوم زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، رزمندگان و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ایثارگران و تقویت این فرهنگ در جامعه است.

سردار مستعد با اشاره به اینکه همه ما به عظمت شهدا و خانواده آن‌ها غبطه می‌خوریم گفت: امیدواریم ملت ایران ادامه دهنده و قدردان شهدا و راه این عزیزان باشد.

وی ادامه داد آنچه که نسل جوان ما را از دیگر جوانان دنیا متمایز می‌کند روحیه استشهادی و بصیرت و معرفت است که باعث می‌شود با زیرپاگذاشتن مرز‌های جعرافیایی در دفاع از حریم ولایت و آرمان‌های مقدس اسلام ناب محمدی (ص) در راستای حراست از مرز‌های اعتقادی سر از پا نشناسند و به آرزوی دیرینه شان که شهادت در راه ولایت است نایل شوند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، یادواره کشوری شهدای تیپ ۳۷ در شمالغرب کشور، مدافعان حرم و عملیات‌های بدر و خیبر روز دوشنبه ۶ اسفند ماه ۹۷ ساعت ۹:۳۰ صبح در محل حسینه ثار الله سپاه حضرت عباس (ع) به میزبانی سپاه استان اردبیل با حضور مردم ولایتمدار، انقلابی و شهید پرور اردبیل در حسینیه ثار الله سپاه حضرت عباس (ع) برگزار می‌شود.

برای این یادواره برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده و از جمله این برنامه‌ها حضور و سخنرانی سردار اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) ، شعر خوانی شاعر انقلابی و اهل بیت استاد کلامی زنجانی و مداحی حاج عبدالله داداشی برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

۶ اسفند ۹۷ حسینیه ثار الله سپاه حضرت عباس (ع) میزبان عاشقان حضرت سیّد الشهدا (ع) و ادامه دهندگان راه شهدای والامقام در یادواره کشوری شهدای شمالغرب، مدافع حرم و عملیات‌های بدر و خیبر خواهد بود.
ارسال نظرات