خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه استان قم گفت: ثبت نام برای اعزام با خودروهای شخصی به سفر راهیان نور در قم از ابتدای اسفندماه شروع شد و شاهد اعزام مردم استان در این قالب از 25 اسفندماه خواهیم بود.
کد خبر: ۹۱۱۴۸۲۲
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۲
 
احمد بیطرفان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری  بسیج  از قم با اشاره به اعزام دانش آموزان استان به سفر راهیان نور اظهار کرد: در سال جاری حدود پنج هزار نفر از دانش آموزان قمی به سفر راهیان نور دانش آموزی رفتند و دو هزار نفر از دانشجویان استان هم به سفر راهیان نور می‌روند.

وی ادامه داد: از ۱۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین، راهیان نور عمومی را داریم که تمام اقشار می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.. مردم می‌توانند با ثبت نام در مساجد و بسیج محلات و نیز بسیج اقشار به راهیان نور اعزام شوند، اقشار مختلف می‌توانند با خودرو‌های شخصی خود در این برنامه شرکت کنند و در برنامه‌های اسکان و یادمان‌ها به صورت متمرکز ساماندهی می‌شوند.

جانشین فرمانده سپاه استان قم افزود: در سال جاری از اردیبهشت ماه تا فروردین سال آینده حدود ۲۲ هزار نفر از اقشار مختلف استان به برنامه راهیان نور اعزام می‌شوند. ثبت نام برای اعزام با خودرو‌های شخصی به سفر راهیان نور در قم از ابتدای اسفندماه شروع شد و شاهد اعزام مردم استان در این قالب از ۲۵ اسفندماه خواهیم بود.

بیطرفان با اشاره به ستاد راهیان نور استان قم اظهار کرد: ریاست این ستاد با استاندار است و بسیاری از دستگاه‌های استان قم به عنوان مسؤولان کمیته‌های ستاد و همکار و پشتیبان باید انجام وظیفه کنند، سپاه هم مسؤولیت کمیته اعزام را بر عهده دارد و دستگاه‌های استان از این کمیته پشتیبانی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ۷۰۰ راوی در استان قم داریم که این راویان نه تنها در برنامه راهیان بلکه در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی به روایت گری می‌پردازند. بیشتر این راویان از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس هستند، البته تعدادی از روحانیون جوان را هم برای روایت گری در استان آموزش دادیم.
ارسال نظرات