خبرهای داغ:
سرپرست سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم خبر داد
سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: برای رفع مشکلات مسافران در میدان ۷۲ تن، اقدام به سکوسازی و ساماندهی اتوبوس‌ها و سواری‌ها خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۱۱۴۸۶۵
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸
 
به گزارش خبرگزاری بسیج  از قم ، رضا پوریافر با اشاره به مشکلات در میدان ۷۲ تن اظهار کرد: توقف اتوبوس‌های عبوری دیگر شهر‌ها در اطراف این میدان برای مسافرگیری، مشکلات ترافیکی ایجاد کرده و بعضا جارچی‌ها مردم را به زور سوار اتوبوس‌ها می‌کنند.

وی ادامه داد: طبق پیگیری‌هایی که از طریق دادستانی استان داشتیم، حکم خیلی خوبی دادند تا فک پلاک اتوبوس‌هایی که غیر از پایانه‌های مسافربری در قم توقف می‌کنند، توسط پلیس انجام شود.

سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم اضافه کرد: با پیگیری‌های شهرداری، موفق شدیم بودجه‌ای از محل بودجه‌های استانی را دریافت کنیم تا طرحی را برای اجرای سکوسازی و ساماندهی اتوبوس‌ها و سواری‌ها در میدان ۷۲ تن داشته باشیم.

پوریافر با بیان اینکه مقابل مغازه‌های سوهان فروشی، سه سکو برای اتوبوس‌ها در میدان ۷۲ تن پیش‌بینی شده است، اذعان کرد: یک سکو که سایبان هم دارد، به مسافرین اختصاص پیدا می‌کند و یک سکو شرکت‌های مسافربری مستقر می‌شوند که تمام اتوبوس‌ها به این محل می‌آیند.

وی عنوان کرد: تمام اتوبوس‌هایی که به قم می‌آیند و به سمت تهران یا شمال کشور خواهند رفت، در قالب این سکو‌ها ساماندهی می‌شوند و مسافرگیری می‌کنند که این انجام این کار شکل بهتری در میدان ۷۲ تن رقم می‌زند.

سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم یادآور شد: در حال حاضر سواری‌ها در قالب کانکس و پراکندگی بصری و اغتشاشی، نظم و نظام خوبی در میدان ۷۲ تن ندارد، اما در نظر گرفتیم تا در محل سوار شدن فعلی اتوبوس‌های تهران در جنب پلیس راه، ۴ سکو برای ماشین‌های سواری پیش‌بینی شود تا آن‌ها نیز با نظم و برنامه‌ریزی حرکتی بهتری کارشان را انجام دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها