مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر:

دوره پیش دبستانی در شکل گیری شخصیت کودکان اثر ماندگاری دارد

مدیر آموزش و پرورش مهدیشهر گفت: دوره پیش دبستانی تاثیر بسزایی در تربیت و شکل گیری شخصیت کودکان دارد
کد خبر: ۹۱۱۴۸۷۷
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج درمهدیشهر، مدیران، مربیان، سرگروه‌های مدیران و مربیان پیش دبستانی، کارشناس پیش دبستانی، کارشناس مسئول آموزش ابتدایی و معاون آموزش ابتدایی شهرستان شاهرود در قالب بازدید گروه‌های همتا از مراکز پیش دبستانی شهرستان مهدیشهر بازدید کردند.
در ابتدای برنامه لطفی، مدیر آموزش و پرورش مهدیشهر ضمن خوش آمدگویی به مهمانان، تبادل تجربه و ارتقای کیفیت آموزش را از اهم اهداف بازدید برشمرد.
بعد از بازدید از مراکز سطح شهر در جلسه‌ای که به منظور جمع بندی و ارائه گزارش تشکیل گردید مهمانان به بیان اهم موارد بازدید پرداختند.
رضایی معاون آموزش ابتدایی شهرستان شاهرود ضمن برشمردن مزایای بازدید گروه همتایان در سطح استان در جهت هم افزایی دانش و مهارت مربیان، پیش دبستانی را مهمترین دوره برای شروع آموزش‌های پایه دانست.
علی لطفی مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر با بیان اینکه معلمان مظلوم‌ترین قشر جامعه هستند مربیان پیش دبستانی را زحمتکش و پرتلاش‌ترین گروه از معلمان برشمرد.
وی در ادامه افزود: آموزش پیش دبستانی و آموزش مفاهیم در این دوره بسیار ماندگار بوده و در شکل گیری شخصیت کودکان بسیار موثر خواهد بود.
در ادامه مهمانان گزارشی از وضعیت اداری و آموزشی مراکز با تاکید بر نقاط قوت، اشاره به نقاط منفی نمودند و در موارد لازم پیشنهاد‌هایی ارائه دادند.
گفتنی است؛ در این بازدید از ۱۲ مرکز پیش دبستانی شهرستان مهدیشهر بازدید شد
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار