مسوول بسیج کارگری استان کرمان در گفتگو با «بسیج»:
حسین باقری گفت: طرح ایران یار در جهت اقتصاد تولیدگرا است تجربه کشورهای صنعتی نشان می دهد در ابتدای مراحل توسعه ، تقویت توان تولیدی خود را در اولویت قرار داده اند و نیازهای مصرفی را همسو با آن در نظر گرفته اند.
کد خبر: ۹۱۱۴۹۲۱
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

حسین باقری دبیر طرح ایران یار و مسوول بسیج کارگری استان کرمان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: عواملی همچون پس انداز و سرمایه گذاری و تقاضا برای کالاهای تولید شده بر یکدیگر تاثیر گذرند.

وی  با بیان اینکه طرح ایران یار در جهت اقتصاد تولیدگرا است افزود: تجربه کشورهای صنعتی نشان می دهد که این کشورها در ابتدای مراحل توسعه ، تقویت توان تولیدی خود را در اولویت قرار داده اند و نیازهای مصرفی را همسو با آن در نظر گرفته اند.

مسوول بسیج کارگری کرمان در ادامه خاطرنشان کرد: الگوی مصرف به ئانش آموزان آموزش داده می شود تا نیازهای مصرفی خود را با تولیدات داخلی تامین کنند و از این طریق توجه زیادی به تولید داخلی داشته باشند تا یک الگوی درون گرا در اقتصاد را ایجاد کنند.

باقری در خاتمه افزود: دانش آموزان در طرح ایران یار اهمیت ویژه به تولید داخلی را فرا خواهند گرفت تا از این طریق سطح و الگوی مصرف خود را تغییر دهند.

ارسال نظرات