نمایشگاه نقاشی آثار هنرمند سنندجی "بهمن نصرتی" با عنوان کوچ از پنجم تا ۱۰ اسفندماه ۹۷ در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج در معرض نمایش عموم قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۹۱۱۴۹۳۴
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، وریا هاشمی مسئول واحد تجسمی حوزه هنری ضمن اعلام این خبر گفت: در این نمایشگاه ۱۴ اثر نقاشی در اندازه‌های مختلف و پنج اثر حجمی و تعدادی آثار ویدئو آرت حاصل تلاش این هنرمند توانمند سنندجی با سبک آوسترا در معرض نمایش علاقه‌مندان گذاشته می‌شود.

وی افزود: متریال مورد استفاده در آثار، نایلون می‌باشد که با تکنیکی منحصر به فرد در جهت بیانی نو از هنر معاصر توسط این هنرمند به اجرا درآمده است.

وی در خصوص معرفی این هنرمند گفت: بهمن نصرتی متولد ۱۳۶۲ در سنندج است که در سال ۱۳۹۶ در مقطع کارشناس ارشد نقاشی از دانشگاه سیستان و بلوچستان فارغ التحصیل شده است.

هاشمی تصریح کرد: این هنرمند از سال ۱۳۷۳ فعالیت هنری خود را در رشته طراحی آغاز کرده و از سال ۱۳۸۸ نیز در رشته هنری مجسمه سازی شروع به فعالیت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: نصرتی از سال ۱۳۹۱ در زمینه آموزش مجسمه سازی و طراحی در آموزشگاه‌های هنری به تدریس مشغول بوده و این نمایشگاه نخستین نمایشگاه انفرادی این هنرمند محسوب می‌شود.

این نمایشگاه یک شنبه ۵ اسفند ساعت ۱۷ افتتاح و در ایام برگزاری همه روز از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و بعد از ظهر ۱۶ الی ۲۰ آماده بازدید علاقه‌مندان است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات