خبرهای داغ:
تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) گفت: برای خنثی‌سازی تهاجم نرم دشمن باید فعالیت‌های فرهنگی خود را گسترش داده و با روش‌های نو و ابتکار و آموزش اعتقادات مردم را محکم‌تر کنیم.
کد خبر: ۹۱۱۴۹۷۹
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
 با
به گزارش خبرگزاری بسیج  از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در نشست گروهی از فعالان حوزه امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، با تأکید بر اینکه در حوزه امربه‌معروف و نهی از منکر باید همانند اهل‌بیت (ع) عمل کنیم، اظهار داشت: ما تکلیف‌مدار هستیم و باید بر اساس وظیفه و رعایت مراتب امربه‌معروف و نهی از منکر با تذکر زبانی اقدام کنیم که در صورت فراگیر شدن آن می‌توانیم به نتیجه موردنظر برسیم.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی و ماهواره‌ها به‌صورت مستمر در حال هجمه به فرهنگ و مذهب مردم ایران اسلامی است، اضافه کرد: برای خنثی‌سازی تهاجم نرم دشمن باید فعالیت‌های فرهنگی خود را گسترش داده و با روش‌های نو و ابتکار و آموزش اعتقادات مردم را محکم‌تر کنیم.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) بر لزوم حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر تأکید کرد و گفت: فعالیت‌های تبلیغی طلاب و روحانیون در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف تأثیر بسیاری دارد به همین علت این فعالیت‌ها باید برای اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان گسترش یابد.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از روش‌های جدید و افزایش گفت‌وگو‌های صمیمی در هدایت افرادی که خواسته یا ناخواسته عامل ناهنجاری هستند باید موردتوجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید اکبر حسینی نژاد مشاور تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) در امور روحانیون، از تشکیل قرارگاه «۱۹ دی» در راستای حفظ شئون شهر مقدس قم یاد و عنوان کرد: در این قرارگاه انجام رسالت‌های دستگاه‌ها در حوزه امربه‌معروف و نهی از منکر دنبال می‌شود.

وی یادآور شد: رهبر انقلاب اسلامی نسبت به حفظ جایگاه شهر مقدس قم به‌ویژه تقویت فرهنگ حجاب و عفاف در این شهر تأکیدی ویژه دارند که آیت‌الله سید محمد سعیدی به‌عنوان نماینده ایشان در استان قم این موضوع مهم را به‌صورت جدی دنبال می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها