شکرایی محقق سیاسی در گفتگو با بسیج:

انحراف 100 درصدی بودجه 98 با بیانیه گام دوم امام خامنه ای/ مجلس در بودجه 98 حقوق کارگران و کم درآمدها را اصلاح کند

یک نظریه پرداز علوم سیاسی گفت: اگر نمایندگان مجلس قانون اساسی کشور را قبول دارند باید بیانیه گام دوم رهبری را همانند قانون اساسی در کشور عملیاتی کنند و نیازهای کشور را با بودجه 98 مطابقت دهند.
کد خبر: ۹۱۱۵۰۲۹
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حامد شکرایی کارشناس ارشد علوم سیاسی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج با اشاره به انحرافات و نقایص جدی بودجه 98 گفت: متأسفانه اخبار خوبی در رابطه با تنظیم بودجه 98 نسبت به شرایط اقتصادی کشور وجود ندارد،نمایندگانی که دلسوز کشور هستند گاها این نکات انحرافی بودجه 98 را گوشزد می کنند ولی هیچ گوش شنوایی برای تغییرات جدی در روند بودجه وجود ندارد.

وی افزود: از مهمترین تغییراتی که در بودجه 98 باید در دستور کار مجلس باشد تنظیم حقوق کارگران و افراد با درآمد پایین است که واقعا این موضوع دردناک است و دل هر انسانی را به درد می آورد وقتی می بیند کارگران زحمت کش توان خرید خود را برای تهیه اقلام مصرفی خود را هم از دست داده است.

این دانشجوی برتر علوم سیاسی اظهار داشت: نمایندگان ملت به کجا می روند؟ چرا صدای یاری به مردم از مجلس شنیده نمی شود؟ مجلس جایگاه مردمی دارد و باید دغدغه های مردم را در دستور کار بگذارد،مجلسی که درد مردم را ندارد مشروعیت خود را از دست می دهد.

شکرایی تأکید کرد: در آستانه ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی ملت ایران با خلق حماسه میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن انتظار داشتند گشایشی جدی در امور زندگی خود احساس کنند ولی متأسفانه این موضوع که سالهاست توسط دولت فراموش شده است و مجلس هم با تصویب لایحه های بودجه 98 دل مردم را بیشتر دردمند می کند.

وی با اشاره به انحراف جدی بودجه با برنامه ششم توسعه عنوان کرد: نمایندگان مجلس با یک نگاه کوتاه به بیانیه نورانی امام خامنه ای متوجه خواهند شد بودجه 98 به طور 100 درصد مخالف با نظریه های مطرح شده در بیانیه گام دوم می باشد.

این دانشجوی برتر علوم سیاسی در پایان خاطر نشان کرد: اگر نمایندگان مجلس قانون اساسی کشور را قبول دارند باید بیانیه گام دوم رهبری را همانند قانون اساسی در کشور عملیاتی کنند و نیازهای کشور را با بودجه 98 مطابقت دهند.

ارسال نظرات