فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی باید از سلایق فردی و تفکرات شخصی عبور و برای ارتقا و اعتلای نظام با همبستگی و انسجام بیشتر عمل کرد.
کد خبر: ۹۱۱۵۰۶۹
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۳

برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی باید از سلایق فردی و تفکرات شخصی گذشت

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده در اختتامیه شانزدهمین جشنواره استانی ره‌آورد سرزمین نور ضمن گرامیداشت حضور باشکوه و معنادار مردم ولایی استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تیر سهمگینی بر قلب دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با اشاره به شهادت جانکاه جمعی از پاسداران حافظ نظام جمهوری اسلامی افزود: این شهدا جان خود را در راه حفظ ارزش‌ها و تمامیت ارضی کشور فدا کردند و نباید اجازه داد تا یاد و خاطره و سیره زندگی شهدا به فراموشی سپرده شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان حمایت‌های بی‌دریغ کشور‌های مستکبر جهان از رژیم بعثی عراق در سال‌های جنگ تحمیلی، اذعان کرد: استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و متحدانش همواره سعی بر این داشتند که رژیم بعث عراق را فاتح این جنگ اعلام کنند، ولی همگان بر این آگاهند که این جنگ یک پیروز واقعی داشت و آن هم جمهوری اسلامی ایران بود.

بابازاده بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس کربلا را مشق کردند و به جهانیان اثبات کردند که راه حق امام حسین(ع) ادامه دارد.

وی اظهار داشت: رمز ماندگاری و حفظ ارزش‌های والای انقلاب اسلامی در ارز‌ش نهادن به زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا و ایثار و فداکاری‌های آنان علی‌رغم تمام کمبود‌ها و مشکلات است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: اگر امروزه شاهد اثرگذاری هجمه‌های فرهنگی و اجتماعی دشمن بر روی قشری از مردم کشور هستیم نتیجه کم‌کاری‌ها و کوتاهی نیرو‌های ارزشی انقلاب است که نتوانسته‌اند به معنای واقعی کلمه وظایف خود را انجام دهند.

بابازاده در این مراسم با اشاره به جنگ روانی شکل گرفته از سوی کشور‌های معاند، افزود: وقتی مسئولان کشور برای آموزش و تربیت نسل جوان انقلاب احساس مسئولیت نکند مطمئنا دشمنان بر این مسئله تاکید خواهند کرد و اثرگذار خواهند بود.

وی اذعان کرد: برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی از سلایق فردی و تفکرات شخصی عبور کرده و برای ارتقا و اعتلای نظام باید با همبستگی عمل کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: فعالیت‌های انجام پذیرفته در قالب اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور حرکتی بسیار ارزشمند است که برای آشنایی نسل جوان با ارزش‌های انقلاب ضروری است و باید ادامه‌دار باشد.

در این مراسم از آثار برگزیده در شانزدهمین جشنواره ره‌آورد سرزمین نور تجلیل شد.

ارسال نظرات