مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال گفت: ۴ مرحله اعزام کاروان راهیان نور تا آخر سال از شهرستان خلخال انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۵۰۷۰
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۹

۴ مرحله اعزام کاروان راهیان نور از خلخال/ انتقال بیانات رهبر انقلاب توسط روحانیون

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام جعفر توحیدی در کارگاه توانمند سازی روحانیون و جلسه هماهنگی راهیان نور شهرستان خلخال ، اظهار کرد: تا پایان سال، چهار مرحله اعزام کاروان‌های راهیان نور انجام خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر سهم شهرستان کوثر در شهرستان خلخال در تاریخ ۱۱ اسفند یک کاروان، در تاریخ ۲۵ کاروان برادران، در ۲۸ اسفند ماه کاروان گردان بقیت‌الله و در ۵ فروردین کاروان خواهران از شهرستان خلخال به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه با اشاره به ظرفیت عظیم حضور دانش آموزان، خواهران، دانشجویان و حضور روحانیون در اتوبوس‌های اعزامی به عنوان روحانی کاروان گفت: انتقال بیانات ارزشمند رهبر انقلاب به جامعه در حضور چهره به چهره با مردم وظیفه روحانیون کاروان بوده و مفاهیم مکتبی هشت سال دفاع مقدس باید به صورت تئوری انتقال یابد.

وی استفاده از ظرفیت حضور مردم در ایجاد جامعه بصیر و روشنگر را مهم دانست و افزود: راهیان نور فرصتی برای حضور دل در کنار شهدا است و این فرصت باید به بهترین نحو ممکن با برنامه‌های خوب فرهنگی، معنوی و یاد شهدا مورد استفاده قرار گیرد.

حجت الاسلام فیاض تمجید مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان کوثر نیز با اشاره به وظیفه خطیر روحانیون کاروان در تربیت جوانان تراز انقلاب اسلامی در این اردوهای فرهنگی گفت: نشر فرهنگ دفاع مقدس با حضور کاروان راهیان نور در مناطق جنگی و عملیاتی می‌تواند زمینه‌ساز استقبال نسل پنجم انقلاب برای آشنایی بیشتر با مفاهیم دفاع مقدس را فراهم سازد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار