خبرهای داغ:
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: امنیت کشور ما به گونه‌ای است که تا ۸۰ سال آینده هیچ قدرتی جرات نمی‌کند به ایران نزدیک شود.
کد خبر: ۹۱۱۵۰۸۷
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج ، سردار یحیی صفوی شب گذشته در سومین یادواره شهدای دانشکده نفت آبادان گفت: خوزستان یک سرزمین مقدس است با ده ها عملیات نظامی که بیشتر شهدای ما از ۲۳۰ هزار شهید دفاع مقدس در خوزستان شهید شدند.

وی افزود: نخستین بار سال ۵۴ به آبادان آمدم ولی پس از آغاز جنگ در قامت یک رزمنده به این منطقه وارد شدم. باید قدر نفس کشیدن در آبادان و خرمشهر را دانست چرا که شمیم شهادت از آن به مشام می رسد،

سردار صفوی افزود: همه از ترک و فارس و لر و بلوچ به خوزستان آمدند تا این خطه دست دشمن نیافتد؛جوانان قهرمان آبادانی و خرمشهری رژیم شاه را شکست دادند و آبادان بیش از چهار هزار شهید تقدیم نظام کرده است؛ جوانان خوزستانی و جوانان عرب خوب جنگیدند و کشور را حفظ کردند؛ فداکاری شجاعت و خردمندی این جوانان مثال زدنی است.

مشاور فرمانده کل قوا اظهار کرد: جوانان امروز بهتر از ما هستند؛ بنابراین قدر خود را بدانند.

وی با اشاره به «بیانیه گام دوم انقلاب» مقام معظم رهبری خطاب به جوانان تصریح کرد؛ دانشجویان نسل پیش از شما کشور را تا اینجا رساندند و دستاوردهای بزرگی هم داشتند و از حالا به بعد ساخت آینده با شماست؛ امنیت ما آنچنان است که تا ۸۰ سال آینده هیچ قدرتی نمی‌تواند به ایران حمله کند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا یادآور شد؛ آمریکایی ها جرات ندارند به ما حمله کنند؛ قدرت و نفوذ سیاسی و فرهنگی ما در سطح مدیترانه و حوزه خلیج فارس را در بر گرفته است.

سرلشکر صفوی افزود: بایستی به جوانان برای مدیریت کشور میدان داد تا در دستگاه های اجرایی کمک کنند. من از جوانان و اساتید و دانشجویان می خواهم که مولفه های شکست تحریم ها را در درون کشور به کار بگیرند، جوانان برای ایجاد اشتغال، کارآفرینی و محرومیت زدایی راهکار ارائه دهند، خوزستان ظرفیت تامین غذای ۵۰ میلیون نفر از جمعیت کشور را دارد، خوزستان یک قطب دفاعی کشور و قطب فرهنگی و کشاورزی است.

وی اظهار کرد: صدامیان تمام تلاششان را کردند تا با تصرف آبادان، بر اروندرود مسلط شود اما جوانان کشور مقاومت کردند و دشمن را بیرون کردند.

سردار صفوی تاکید کرد: بایستی عملکرد شهیدان را الگوی مدیریت کشور قرار داد و انقلابی عمل کرد.

به گزارش خبرنگار بسیج ، سرلشکر رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، در ادامه این آئین با حضور بر سر مزار شهدای گمنامِ خاکسپاری شده در این دانشکده به روح آسمانیشان ادای احترام کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها