محمود ایلخان با بیان اینکه ایجاد روحیه جهادی در بین مدیران کشور تزریقی نیست، گفت: فضا و روحیه مطالبه گری مدیران را پای کار می آورد و بسیج بستری برای حضور مردم است.
کد خبر: ۹۱۱۵۱۱۵
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

به گزارش سرویس بسیج مهندسین عمران معماری و خبرگزاری بسیج ، محمود ایلخان رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری با اشاره به ۵۸ هزار عضور این سازمان در کشور گفت: برای استفاده از ظرفیت مهندسین اعضاء به ۷ گروه تخصصی تقسیم شده اند. وی گفت: گروه های تخصصی متناسب شرایط محلی و منطقه ای در بررسی و حل مسائل و مشکلات استان ها و مناطق مختلف حوزه خود فعالیت می کنند. ایلخان به حل مسائل آب و حاشیه نشینی اشاره کرد و گفت: طرح ها و پیگیری های گروه های مهنسی مستمر و دائمی است.

او با بیان اینکه بسیح با حضور آحاد مردم معنی پیدا می کند،گفت: بسیح یک نیروی مردمی است که مانع از خدمات دولتی و سازمان های دیگر نمی شود. رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری گفت: ما در کنار مردم و ارگان ها هستیم که موظف به انجام رسالت خود هستند.

محمود ایلخان گفت: انتظار داریم مجلس از مهندسین بسیجی استفاده و در تعریف طرح ها به آن توجه کند. رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری از ۲ محور نیروی انسانی مستعد و کارآمد و دیگری فرصت های مالی خوب نام برد و افزود: بر اساس توافقنامه با مراکز فنی حرفه ای مهندسین، با آموزش های کاربردی در کنار تحصیلات دانشگاهی بهره وری بیشتری در چرخه صنعت و عمرانی کشور رخ می دهد.

محمود ایلخان با بیان اینکه ایجاد روحیه جهادی در بین مدیران کشور تزریقی نیست، گفت: فضا و روحیه مطالبه گری مدیران را پای کار می آورد و بسیج بستری برای حضور مردم است. او با بیان اینکه عرصه های اقتصاد مقاومتی کمتر از جنگ نیست افزود: برای انجام کار جهادی و بسیجی باید روحیه اشرافی گری را کنار گذاشت و همراه مردم بود.

ارسال نظرات