نماینده ولی فقیه در استان البرز بیانیه گام دوم انقلاب را راهبردی و مهم خواند و گفت: انقلابی گری نجات بخش کشور است.
کد خبر: ۹۱۱۵۱۵۵
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در البرز در دیدار جمعی از فعالین فرهنگی تشکیلات «زیباتر از دیروز» که در دفتر نماینده ولی فقیه در البرز برگزار شد، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب راهبرد و نجات بخش انقلاب و نجات بخش کشور است.

انقلابی گری نجات بخش کشور است/ جوانان مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم انقلاب

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اهمیت نامگذاری «زیباتر از دیروز» که به معنای پویایی و پرهیز از ایستایی است، افزود: برمبنای این نام فعالیت شما جوانان عرصه انقلاب باید دائم بهتر از دیروز باشد و در عین حال شاهد پویایی باشیم؛ عنوانی که بر کارگروه زیباتر از دیروز نهاده شده به تنهایی یک مسیر، مسئوولیت و تکلیف خاص ایجاد می کند.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به مناسبت میلاد مبارک حضرت زهرا (س) مطرح کرد: حضرت زهرا (س) می فرمایند کسی که بندگی خدا را کند و خالصانه اعمال خود را به درگاه خدا بفرستد، خداوند بهترین مصلحت ها را برای او نازل می کند.

وی با تاکید بر جایگاه انگیزه در روند برنامه ها، توضیح داد: عمق باور رهبر انقلاب و اعتقاد ایشان به جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب دیده شده است؛ هرچند عده ای با محاسبات غلطی که از دشمنان دارند جوانان را از حرکت اصلی منحرف می‌کنند.

آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: اینکه چگونه عمل کنیم تا موجبات ناکامی دشمن را فراهم کنیم، مسئله مهمی است؛ دشمن نقاط آسیب را اینگونه بیان می‌کند که ریشه مشکلات و گرفتاری های کشور، نحوه عملکرد انقلابی افراد است، از این رو ارزش کار انقلابی معلوم می شود.

وی با بیان این مهم که گام نخست انقلاب را جوانان برداشتند و گام دوم نیز بر عهده همین قشر است توضیح داد: برای برداشتن گام دوم باید گام نخست را به خوبی درک کرده باشیم که اگر غیر این باشد، به نتیجه نمی‌رسیم.
به گفته نماینده ولی فقیه در البرز، برنامه مطالعاتی دقیق و سریع در خصوص گام اول انقلاب با هدف رسیدن به گام دوم یک امر لازم است و بنابر فرمایش رهبر انقلاب ، برای برداشتن گام های بعدی باید گذشته را شناخت و از آن درس گرفت که اگر از این راهبرد غفلت شود، دروغ ها به جای حقیقت خواهد نشست.
رئیس شورای فرهنگ عمومی البرز با تاکید بر لزوم تحلیل ابعاد مختلف چهل سالگی انقلاب مطرح کرد: تمامی ما وظایف و رسالت خاصی در این برهه زمانی داریم. به عنوان مثال شهدای مدافع حرم به خوبی درک کردند که چه رسالتی بر عهده دارند که برای آنجام آن فرسنگ ها دور از کشور برای حفظ کیان اسلام برخاستند.

ارسال نظرات