فرمانده سپاه ناحیه نیشابور گفت: حضور جوانان انقلابی در فضای مجازی و جلوگیری از برنامه‌ها و توطئه‌های دشمن مانند حضور در میدان جهاد است.
کد خبر: ۹۱۱۵۱۶۹
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴
به گزارش خبرگزار بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار سید علی اکبر حسینی در نشست با فعالین فضای مجازی نیشابور اظهار کرد: جنگ ادامه دار است، ولی شیوه‌ها و روش‌های جنگ امروز متفاوت است. امروز جنگ نرم جایگزین جنگ سخت شده است.

وی افرود: از ابتدای انقلاب دو ابر قدرت شرق و غرب قدرت را در دست داشتند و برای آنان شعار «نه غربی و نه شرقی، جمهوری اسلامی» بسیار سخت بود به همین دلیل از همان زمان تاکنون توطئه‌هایی را در مناطق مختلف کلید زدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور بیان کرد: دشمن شبانه روز با استفاده از فضای مجازی در تلاش است انقلاب اسلامی را برای جوانان وارونه نشان دهد.

وی ابراز کرد: با نگاه انقلابی به جایی رسیده ایم که دشمن نمی‌تواند نگاه چپ به جمهوری اسلامی ایران کند و دشمنان نظام می‌دانند که از بعد موشکی و تسلیحاتی نمی‌توانند با ما مقابله کنند به همین منظور بهترین گزینه را جنگ نرم دیده اند.

حسینی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر فتنه ۹۸ اظهار کرد: سال ۹۸، سال فتنه دشمن است و مهم‌ترین ابزار این فتنه رسانه‌ها و فضای مجازی است. امروز دشمن از ما جلوتر است و ما باید حضور موثر‌تر داشته باشیم.

وی تاکید کرد: امروز شرق و غرب و کشور‌های مرتجع با یکدیگر همبستگی دارند تا ضربه‌ای به جمهوری اسلامی ایران بزنند. حضور جوانان انقلابی در فضای مجازی و جلوگیری از برنامه‌ها و توطئه‌های دشمن مانند حضور در میدان جهاد است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه نیشابور با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، مقام معظم رهبری ابراز کرد: در این بیانیه بار‌ها و بار‌ها از کلمه جوانان استفاده شده است و دلیل آن این است که جوان ریسک پذیر و دارای انرژی زیاد است.

وی گفت: تلاش دشمن در دنیای امروز این است که ذهن، دین و اندیشه ما را در دست بگیرد و به کنترل خود درآورد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها