برگزاری ۵۵۰ برنامه فرهنگی ویژه تبیین دستاوردهای انقلاب در استان البرز

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از برگزاری ۵۵۰ برنامه فرهنگی ویژه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۵۲۰۰
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی اظهار کرد: تبلیغات اسلامی با همکاری روحانیون مستقر، مؤسسات قرآنی و کانون‌های فرهنگی دینی، اقدام به برگزاری این برنامه‌ها در مناطق شهری و روستایی استان کرده است.

برگزاری ۵۵۰ برنامه فرهنگی ویژه تبیین دستاوردهای انقلاب در البرز

وی تبیین دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی، تبیین راهبردهای رهبری و بیانات ایشان در راستای رشد و توسعه همه‌جانبه انقلاب و اهداف آن، برگزاری گفتمان انقلاب ویژه نسل جوان در مدارس استان، جلسات پرسش و پاسخ و برگزاری محافل قرآنی را از مهم‌ترین این برنامه‌ها برشمرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه این برنامه‌ها تا فروردین‌ماه ۹۸ با همکاری تبلیغات اسلامی و روحانیون در سطح استان برگزار می‌شود، گفت: دشمن تلاش می‌کند تا آحاد جامعه به‌ویژه جوانان را نسبت به‌نظام و آینده آن مأیوس کند به همین منظور باید تلاش کنیم تا جوانان با دلایل شکل‌گیری انقلاب اسلامی و هویت بخشی این انقلاب به مستضعفان را خوب درک کنند و در این مسیر از هیچ تلاشی نباید فروگذاری کرد.

حجت‌الاسلام مسعودی، انقلاب اسلامی را مایه عزت و اقتدار ایران برشمرد و گفت: یکی از شاخصه‌های بارز این انقلاب این است که با توکل به خداوند متعال و بااقتدار بدون وابستگی به قدرت‌های بیگانه مراحل رشد و توسعه را در حوزه نظامی طی می‌کند.

وی پیشرفت‌های چشمگیر ایران اسلامی باوجود همه تحریم‌های ظالمانه را خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب برشمرد و گفت: مسئولان باید با نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی تمام تلاش خود را در راستای رشد و توسعه این انقلاب باشکوه به کار بگیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز توجه به معیشت و توسعه فرهنگ ناب محمدی (ص) را یکی از موارد مهم در کشور دانست و گفت: مسئولان باید باهمتی بلند و عزمی راسخ در حمایت از دستگاه‌های فرهنگی گام بردارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها