‍ با بدرقه مسئولین؛

دانش آموزان دختر شهرستان چناران به اردوی راهیان نور اعزام شدند

مراسم بدرقه ۸۰ نفر از دانش آموزان دختر شهر چناران و گلبهار به سرزمین راهیان نور، با حضور خانواده‌ها و مسئولین شهرستانی در محل سالن معلم چناران برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۱۵۲۳۰
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرگرد پاسدار ابوالحسن پور رضا ضمن اعلام این خبر افزود: به‌منظور آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت و در جهت مقابله با تهدیدات و جنگ نرم دشمنان، ۸۰ نفر از دانش آموزان شهرستان چناران به مدت ۶ روز به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

وی در مراسم بدرقه این دانش آموزان در سخنان کوتاهی گفت: شما دانش آموزان باید سپاسگزار خداوند باشید که توفیق حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس را نصیبتان کرده است، زیرا به این سفر معنوی دعوت‌شده‌اید.

جانشین فرمانده سپاه چناران با اشاره به ماهیت انقلاب اسلامی گفت: قدرت‌های جهانی، چنین انقلابی را برنمی‌تابند و تحمیل جنگ هشت ساله به ملت ایران از شواهد این مسئله است. دورانی که رزمندگان ما برای حفظ این انقلاب سختی‌ها و مشقت‌های فراوانی را تحمل کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دانش آموزان باید از تمام لحظات این سفر معنوی برای خودسازی بهره کافی را ببرند و به‌عنوان سفیران نور پیام خون شهدا را برای دیگران بازگو کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار