تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: پیام تاریخی امام به حوزه‌های علمیه در سوم اسفند ۱۳۶۷، منشور جاویدان انقلاب اسلامی و روحانیت است و دستگاه مدیریتی حوزه علمیه باید این منشور را به متن درسی حوزه‌های علمیه تبدیل کند.
کد خبر: ۹۱۱۵۲۳۶
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در اجتماع عظیم حوزویان تهران با موضوع «حوزه و گام دوم انقلاب اسلامی» که در مرقد امام خمینی (ره) برگزار شد، بیان کرد: پیام تاریخی امام به حوزه‌های علمیه در سوم اسفند ۱۳۶۷، منشور جاویدان انقلاب اسلامی و روحانیت است و دستگاه مدیریتی حوزه علمیه باید این منشور را به متن درسی حوزه‌های علمیه تبدیل کند.

وی تاکید کرد: روحانیت انقلابی با خون خود میثاق جاویدان نهضت اسلامی را امضا کردند. به نسبت همه اقشار روحانیت بیشترین شهدا را تقدیم راه انقلاب نموده اند.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: روحانیت انقلابی تکیه گاه همیشگی محرومان، دفاع از مقدسات میهنی، پیشتازی در نهضت انقلاب اسلامی و نهضت‌های دیگر تاریخ معاصر، نفی و مبارزه با سرمایه داری و پول پرستی و استعمار و استثمار بودند. انقلابی ماندن حوزه‌های علمیه عامل انقلابی ماندن نظام اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: آینده ایران عزیز و تداوم جریان انقلاب و ارزش‌های آن در گرو اجرای عدالت و مبارزه با فساد است و زندگی اشرافی با تفکر انقلابی اسلامی سازگاری ندارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها