خبرهای داغ:
عضو مجلس خبرگان رهبری:

جوانان برای رفع مشکلات مختلف گام بردارند

عضو مجلس خبرگان رهبری بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای غواص و ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۱۵۲۶۸
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام محسن قمی در یادواره شهدای غواص که در سالن امام علی (ع) ارومیه، ترتیب یافت،  از امام جمعه فقید ارومیه حجت الاسلام غلامرضا حسنی یاد کرد و افزود: مجاهد نستوه حسنی برای برقراری امنیت و آرامش در منطقه متحمل زحمات زیادی شد و به معنای واقعی مردم این خطه مدیون وی هستند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: شهادت در جامعه اسلامی با آگاهی و بصیرت همراه است که نمونه آن وجود ۱۰۰ دانشجوی شهید در این استان می‌باشد؛ دانشجویان وضعیت را رصد کرده و در صورت نیاز به عرصه وارد می شوند.

وی با بیان اینکه در زمان موردنیاز دانشجویان به میادین حق علیه باطل می روند و روزی دیگر در عرصه تولید علم پیشتاز می شوند، گفت: دانشجویان بیدار و هوشیار بوده و در کنار روحانیت کشور را به اوج خود می رسانند.

قمی اضافه کرد: در پرتو شهادت‌طلبی و ایثارگری، جوانان برای رفع مشکلات کشور گام برمی دارند تا مشکلاتی نظیر بیکاری، اعتیاد و ... برطرف شود.

وی بر لزوم بازبینی تبعات اقدامات آمریکا در جهان تاکید کرد و گفت: وجود پناهندگان آواره، فقر و گرسنگی تبعات جنگ های آمریکاست.

وی ادامه داد: مسوولان عالی رتبه نظام اربعین به پیاده روی می‌روند، ولی کارکنان آمریکا با خانواده نمی توانند ده دقیقه پیاده بروند.

 معاون ارتباطات و بین الملل بیت مقام معظم رهبری اظهار کرد: این مملکت متعلق به جوانان است آینده و حال کشور از آن شماست خودتان را برای مدیریت آماده کنید.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار