مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان خلاقیت و نوآوری را از مهم‌ترین رموز موفقیت ‌کارها دانست و افزود: اگر در انجام کارها رضایت خدا را در نظر داشته باشیم، خداوند خودش راه را برای ما هموار می‌کند و مشکلات را از سر راه ما برمی‌دارد.
کد خبر: ۹۱۱۵۳۰۷
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الله ناصرپور، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان  در نشست شورای راهبری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، اظهار کرد: همه ما موظف هستیم برای پیشرفت فعالیت‌هایمان برنامه‌ریزی داشته داشته باشیم، کارهای‌ خود را هدفمند انجام دهیم و از اهداف خود فاصله نگیریم.
وی با بیان این‌که تدبیر مناسب و شتاب معقول از مهم‌ترین معیارهای انجام درست فعالیت‌هاست، گفت: اگر در انجام کارها رضایت خدا را در نظر داشته باشیم، خداوند خودش راه را برای ما هموار می‌کند و مشکلات را از سر راه ما برمی‌دارد.
ناصرپور خلاقیت و نوآوری را از مهم‌ترین رموز موفقیت در کارها دانست و افزود: در سال ۹۷ جلسات پُرباری را با حضور کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان برگزار کردیم که مهم‌ترین آن‌ها به بحث تدوین دانش‌نامه و باغ موزه دفاع مقدس استان لرستان مرتبط بودند.

انتهای پیام

ارسال نظرات