خبرهای داغ:
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله گفت: به کوری چشم دشمنان جشن ۴۰ سالگی انقلاب را گرفته و پخته تر از گذشته شده ایم.
کد خبر: ۹۱۱۵۳۵۱
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱

سردار کوثری در سومین یادواره سرداران و شهدای آماد و پشتیبانی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، با بیان اینکه دشمنان در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه چینی های زیادی برای ضربه زدن به انقلاب کرده و همواره کوشیده اند پرچم انقلاب را پایین بیاورند، افزود: به کوری چشم دشمنان جشن ۴۰ سالگی انقلاب را گرفته و پخته تر از گذشته شده ایم و اگر صهیونیسم بین الملل و استکبار جهانی دست از پا خطا کنند، بلایی بر سرشان خواهیم آورد که فکرش را هم نمی کند.

وی اظهار داشت: در مجموع رزمندگان با دست خالی مقابل دشمنان تا دندان مسلح که آمده بودند سه روزه استان خوزستان را از ایران جدا کرده وهفت  روزه به تهران برسند ایستادگی کرده و اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران اسلامی به بیگانگان واگذار شود.
 
وی به عملیات مرصاد نیز اشاره کرد و گفت: منافقین بعد از پذیرش قطعنامه با خیال اینکه حداقل می توانند به کرمانشاه دسترسی پیدا کنند پا به میدان گذاشتند که مردم کرمانشاه و دیگر رزمندگان غیور مقابل آنها ایستادگی کردند و آمریکا، اسرائیل و ایادی آنها را ناامید کرده و آن چنان ضربه ای به دشمنان وارد کردند که فکرش را هم نمی کردند.
 
 
وی اشاره ای هم به عملیات بازی دراز داشت و افزود: نحوه برخورد رزمندگان با دشمنان در این عملیات باعث شگفتی نظامیان دنیا شده است، چرا که رزمندگان اسلام در این عملیات با کمترین استعداد تجهیزاتی توانستند ارتفاعات بازی دراز را از دست دشمنانی که قصد پیشروی در خاک کشور را داشتند، نجات دهند.
 
 
 

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله با اشاره به ۱۷۸ شهید آماد و پشتیبانی سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: باید راه شهدا را ادامه دهیم تا بتوانیم همچنان پیروزی کسب کنیم.

 

وی اظهار داشت: دشمنانی که فکر می‌کنند می‌توانند پرچم اسلام ناب را پایین بکشند باید بدانند این انقلاب ۴۰ ساله شد و ریشه محکمی دارد لذا استکبار جهانی برای خودش فکری کند.

 

ارسال نظرات