خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان سمنان خبر داد؛
سمیه دیابی گفت: جشن بزرگ میلاد کوثر به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن در سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: ۹۱۱۵۳۹۶
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۸
سمیه دیابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان از برگزاری جشن میلاد کوثر به همت بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه سمنان، اداره ورزش و جوانان، سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری و اداره اوقاف و امور خیریه در سمنان خبر داد و اظهار کرد: این جشن با هدف بزرگداشت میلاد حضرت فاطمه (س) و همچنین معرفی ایشان به عنوان الگوی زنان و مادران در همسرداری، فرزند داری، ولایتمداری، حجاب و عفاف برگزار می‌گردد.
وی ادامه داد: شناخت و الگوبرداری از حضرت فاطمه زهرا (س) و زندگی ۱۸ ساله این بانوی گرامی اسلام به ما درس عفت، غیرت، سیاست، دیانت، حجاب، همسرداری، تربیت فرزند و قناعت میدهد.
مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه سمنان ادامه داد: هرکسی ایشان را الگوی خود قرار داده و زندگیش را زندگی فاطمی کند سعادت دنیا و آخرت او تضمین شده است.
دیابی خاطر نشان کرد: بسیاری از مشکلات و معضلات خانواده‌های امروزی از نبود الگویی مناسبت و کامل همچون حضرت فاطمه (س) نشات می‌گیرد؛ بنابراین شناساندن سیره و شخصیت حضرت فاطمه (س) در میان خانواده‌ها و به خصوص بانوان بسیار ضروری است.
وی در پایان از تمام بانوان شهرستان سمنان دعوت کرد تا در این جشن بزرگ که سه شنبه هفتم اسفندماه، ساعت ۸:۳۰ صبح در سالن انقلاب واقع در میدان سعدی برگزار می‌شود حضور پیدا کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها