خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان گفت: برای رفاه بیشتر حال مردم، بلیت سفرهای نوروز ۹۸ استان اینترنتی پیش‌فروش می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۱۵۴۳۱
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج  از سمنان، احسان منصور کیایی گفت : به دلیل آنکه مردم فرصت کافی برای برنامه‌ریزی دقیق سفر نوروزی داشته باشند پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های این ایام از اول اسفندماه سال‌جاری در استان آغازشده است.
وی بابیان اینکه پیش‌فروش بلیت‌ها تا یک‌شنبه دوازدهم اسفند در محل پایانه‌های عمومی مسافر و همچنین دفاتر فروش در سطح شهر به صورت اینترنتی و حضوری خواهد بود، افزود: دو سایت http://safar۷۲۴.com، www.payaneh.ir در این رابطه به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بابیان اینکه مردم بلیت‌ها به مقاصد مختلف در همه‌جای کشور را می‌توانند تهیه کنند، بیان کرد: این اقدام برای ارتقای کیفیت ارائه خدمات به هموطنان انجام می‌شود.
منصورکیایی گفت: با همکاری گسترده کارکنان این اداره کل کنترل‌های محسوس و نامحسوس بر نحوه سرویس‌دهی به مسافران به منظور ارایه خدمات مناسب انجام خواهد شد.
وی همچنین گفت: علاوه بر این تمامی هموطنان می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات احتمالی خود را از طریق تلفن گویا، صندوق‌های انتقادات و پیشنهادات، سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۳ و سامانه ۱۴۱ با این اداره کل در میان بگذارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها