همزمان با برگزاری یادواره شهدای زن، ویژه برنامه پیوند فاطمی برای هزار و 200 زوج کرمانی در سراسر استان به طور همزمان  برگزار می شود  که در کرمان این برنامه با حضور 400 زوج اجرا خواهد شد  مراسم عقد و آزمایشات قبل از ازدواج و مشاوره این زوج‌ها به صورت رایگان انجام می شود.
کد خبر: ۹۱۱۵۴۹۱
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  اکرم رنجبرمسئول بسیج زنان استان کرمان در گفتگویی اظهار داشت :  در راستای برگزاری دومین کنگره شهدای استان کرمان، کمیته خواهران این کنگره اجرای ده‌ها برنامه را پیش‌بینی کرده است که  اجلاسیه شهدای زنان یکی از ویژه برنامه‌های این کمیته است .

رنجبر گفت : همزمان با برگزاری یادواره شهدای زن، ویژه برنامه پیوند فاطمی برای هزار و 200 زوج کرمانی در سراسر استان به طور همزمان  برگزار می شود  که در کرمان این برنامه با حضور 400 زوج اجرا خواهد شد  مراسم عقد و آزمایشات قبل از ازدواج و مشاوره این زوج‌ها به صورت رایگان انجام می شود.

مسئول بسیج زنان استان  تصریح کرد :  این مراسم با هدف ترویج فرهنگ ازدواج و زندگی آسان در بین جوانان و خانواده‌هاست که امیدواریم  جوانان ما زندگی خود را به سبک زندگی حضرت زهرا(س) و الگوگیری از سیره شهدا شروع کنند.

وی عنوان کرد: مجموعه ادارات استان (سپاه، بسیج، ثبت اسناد و دانشگاه علوم پزشکی)  و صنوف مختلفی  در برگزاری این ویژه برنامه با ما همکاری کردند.

رنجبراظهار ضمن تشکر از اصنافی که در این امر همکاری های لازم را به عمل آوردند اظهار داشت صنف قنادان برای پخت کیک این مراسم به طول 40 متر و به مناسبت 40 سالگی انقلاب  و صنف آرایشگران و  گلفروشان هم اصلاح دامادها و تزئین ماشین عروس را به صورت رایگان انجام می‌دهند.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات