همزمان با روز ولادت حضرت زهرا:

جشن محوری میلاد کوثر در زاهدان برگزار شد

جشن محوری میلاد کوثر با شعار وحدت ملی در سایه بصیرت فاطمی با همت بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۵۵۱۷
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، همزمان با سالروز ولادت باسعادت یگانه دخت نبی مکرم اسلام جشن محوری میلالد کوثر با شعار وحدت ملی در سایه بصیرت فاطمی با همت بسیج جامعه زنان سپاه زاهدان با حضور خواهران شاغل در سپاه سلمان، خواهران بسیجی و خانواده معظم شهدا در سالن اجتماعات شهرداری زاهدان برگزار شد.

حجت الاسلام رنجبر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در بهداری رزمی جنوب شرق کشور در این مراسم با اشاره بر اهمیت و جایگاه زنان در اسلام گفت: حضرت زهرا دارای روح بلند، جاذبه و محبت بود و با تربیت صحیح، فرزندانی صالح تحویل جامعه داده است تصریح کرد: برای بانوان ما واجب و ضروری است که سبک و شیوه زندگانی آن حضرت را در زندگانی خود جاری و با  الگو پذیری از حضرت صدیقه کبری(س) برای دیگران الگو باشند.

وی با عشق ورزی زنان نسبت به همسران و فرزندانشان ادامه داد: مهم‌ترین رسالت و وظیفه زنان برقراری محیطی آرام و امن برای اعضای خانواده در محیط خانه است.

حجت الاسلام رنجبر بیان کرد: تربیت صحیح فرزندان و آئین درست همسر داری از دیگر وظایف زنان در جامعه امروزی است، که زنان برای موفقیت در زندگی مشترکشان و زندگی ایرانی اسلامی با الگو گرفتن از بزرگ بانون اسلام حضرت زهرا(س) باید فرزندان خود را از زندگی به سبک جوامع غربی دور کرده و عزت و افتخار را برای آنها فراهم کنند.
 
این مسئول در پایان خاطر نشان کرد:  سرزنش کردن همسر، بیان عیب ها به صورت مستقیم، و ...از مواردی است که دلسردی را در بین زوجین آورده و باعث شکستن اقتدار مردان می شود، لذا حفط اقتدار مردان از سوی زنان وظیفه سنگینی است که باید به آن توجه شود.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدا و القاب آن حضرت به قید قرعه تجلیل و هدایایی اهدا شد. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار