خبرهای داغ:
فرشاد مومنی اقتصاد دان اصلاح طلب و از حامیان اقتصاد برجامی اخیرا در اظهار نظری گفتند کسانی که با تصویب اف ای تی اف مخالفند شائبه خیانت دارند. بگذارید برای یک بار هم که شده ثابت کنیم که حامی تروریسم نیستیم!
کد خبر: ۹۱۱۵۵۴۷
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲

خبرگزاری بسیج قزوین: فرشاد مومنی اقتصاد دان اصلاح طلب و از حامیان اقتصاد برجامی اخیرا در اظهار نظری گفتند کسانی که با تصویب اف ای تی اف مخالفند شائبه خیانت دارند. بگذارید برای یک بار هم که شده ثابت کنیم که حامی تروریسم نیستیم!
آقای مومنی به عنوان یک تحلیل گر رسانه در حوزه سیاسی وقتی اظهار نظر شما را خواندم متوجه شدم که شما آگاهانه در حال اغفال مردم همانند داستان برجام و اعتماد به دشمن هستید!
انقلاب ثابت کرده که حامی تروریسم نیست و ارتباطی به تروریسم ندارد اما شما و دوستانتان خود را به خواب زده اید!
با ۱۷۰۰۰شهید توسط منافقین چه کسی باید ثابت کند حامی تروریسم نیستیم؟ انقلاب یا کسانیکه منافقین و کشمیری،کلاهی و زهره قائمیان را در دامن خود پرورش می دهند و شدیدترین سیستم های امنیتی را برای حفاظت از آنها به کار می گیرند.
آقای مومنی خیانت را به چه کسانی نسبت می دهید؟ به ملتی که قربانی بزرگ تروریست، سلاح های کشتارجمعی و بزرگترین نسل کشی تاریخ معاصر است! چه کسی باید ثابت کند؟ انقلابی که پرچمدار مبارزه با تروریست داعش و تکفیری در منطقه است در اف ای تی اف پاسخگوی عربستان و بن سلمان و نتانیاهوشود.؟ جاده صاف کن غرب شدید و با انگ دلواپسی و همدستی سایرین با نتانیاهو کار خود را پیش بردید و امروز هم شیوه ترس و اغنا را تئوریزه می کنید! آبروی ایران را در معرض پرسش پاسخ قرار بدهیم بهتر است تا صف های طولانی گوشت و مرغ را در دنیا مخابره کنند، شما حامی اصلی این اقتصاد و دلارهای ۲۰هزار تومان بودید وقتی دیدید بند را آب دادند امروز به دنبال تصویب اف ای تی اف هستید تا سه سال باقی مانده کشور را مشغول کنید.
با شهادت رجایی،باهنر و هزاران نفر دیگر نتوانستیم ثابت کنیم که ما قربانی تروریسم هستیم، هفته گذشته ۲۷نفر از پاسداران مرزبانی به شهادت رسیدند تا اثبات کنیم که اگر کسانی مورد اتهام باشند ایران نیست بلکه کسانی هستند ریگی ها را پرورش دادند و در برنامه های زنده تلویزیونی با آنان میزگرد تشکیل می دهند.
آقای مومنی سخنان شما بیشتر شبیه ماموران حافظ منافع آمریکا می ماند تا یک شخصیت انقلابی حافظ منافع ایران!

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها