معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی خبر داد ؛
معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی از برگزاری نشست مشترک مجمع استانی سازمانهای مردم نهاد استانهای اصفهان, سمنان و مرکزی با حوزه معاونت امور جوانان و وزیر ورزش و جوانان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۱۵۵۶۲
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴

مرتضی امیدی معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، گفت: ننشست مشترک مجمع استانی سازمانهای مردم نهاد استانهای اصفهان, سمنان و مرکزی با حوزه معاونت امور جوانان و وزیر ورزش و جوانان برگزارشد.

وی افزود: در این نشست که با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش وجوانان ، تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، سالک مدیرکل مشارکتهای اجتماعی و فعالیتهای داوطلبانه جوانان و معاونین فهرنگی امور جوانان ادارات ورزش وجوانان استانهای مرکزی ، اصفهان وسمنان واعضاء مجامع استانی سمن استانهای مذکور برگزار که در خصوص موضوعات روز جوانان بحث وگفتگو بعمل آمد.

در ابتدای این نشست سجاد سالک مدیرکل مشارکتهای اجتماعی و فعالیتهای داوطلبانه جوانان بیان داشت : برای سال 98 به دنبال ارتقای کیفی فعالیتهای سمنها و برجسته سازی رسانه ای آنها هستیم.

وی ادامه داد : با وجود بیش از دو هزار سمن جوانان در کشور باید سطح کیفی برنامه ها را ارتقا دهیم و به منظور رتبه بندی و اعتبار سنجی سمن ها, نظام ارزیابی مناسبی برای سمنها داشته باشیم تا فعالیتهای آنها نمود بهتری در سطح جامعه داشته باشد.

سالک اظهار داشت : متاسفانه به دلایل مختلف, رشد کمی و کیفی فعالیتهای سمنها در سطح جامعه بروز و ظهور ندارد بنابراین هر سمن با توجه به برنامه و جامعه هدفی که دارد باید در کنار آن برنامه ها برای جلوه عمومی و اطلاع رسانی آن در سطح جامعه اقدام کند.

مدیرکل مشارکتهای اجتماعی و فعالیتهای داوطلبانه جوانان تصریح کرد : اولین برنامه ما در سال 98 بلافاصله بعد از تعطیلات نوروز کارگاه دانش رسانه ای به میزبانی استان همدان خواهد بود تا بتوانیم رابطین و سفیران خبری خوبی برای انعکاس مناسب برنامه ها و فعالیتهای سمنها تربیت کنیم.

در ادامه این نشست مجمع استانی سازمانهای مردم نهاد استانهای اصفهان, سمنان و مرکزی با سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کردند.

ارسال نظرات