رئیس اتاق اصناف استان یزد گفت: براساس تصمیمات اتخاذ شده در راستای عرضه مستقیم کالاهای مورد نیاز شب عید مردم نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در یزد برپا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۵۵۷۳
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، رئیس اتاق اصناف استان یزد، در خصوص برپایی نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در یزد بیان داشت: این نمایشگاه شامل ۲۲۰ غرفه از ملزومات شامل پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی، آجیل وخشکبار، لبنیات و اجناس متفرقه از جمله پارچه و غرفه‌های تنظیم بازار شامل میوه، برنج و مرغ است.

وی افزود: تعدیل قیمت ها، رفاه حال شهروندان و تامین نیاز‌های مردم در آستانه ایام پایانی سال و عید نوروز را از اهداف برپایی نمایشگاه یزد می‌باشد.

محمدمهدی باغستانی با باشاره به اینکه این نمایشگاه در محل نمایشگاه بین المللی یزد برگزار می‌شود گفت: این نمایشگاه از تاریخ ۹ الی ۱۷ اسفندماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱:۳۰ برای بازدید عموم دایر است.

وی با بیان اینکه کالا‌های عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصدی عرضه می‌شود، خاطرنشان کرد: در برپایی این نمایشگاه سعی شده، محصولات عرضه شده به طور مستقیم از واحد‌های تولیدی تهیه و بدون واسطه به دست مردم برسد.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان یزد در پایان از تشکیل تیم‌های نظارتی از سوی مدیریت بازرسی اتاق اصناف مرکز استان یزد و همچنین تیم مشترک با سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی خبر داد و افزود: فعالیت این تیم‌ها از اول بهمن ماه شروع شده و تا نیمه فروردین سال آینده ادامه دارد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات