مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه کوهبنان

تصویب fatf ظلم در حق ملت و شهداست

حجه الاسلام فقیهی اظهار داشت: دشمن بدنبال است که اقتصاد ما را فلج کند که تصویب fatf ظلم در حق ملت و شهداست پس القای ناامیدی به جامعه نکنید چون ما با الگویی همچون بی بی دو عالم و سید الشهدا رشد کردیم باید همواره گوش به فرمان ولایت باشیم
کد خبر: ۹۱۱۵۶۳۳
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ همزمان با ایام ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و میلاد فرزند برومندش حضرت امام خمینی (ره) جشن بزرگ ميلادكوثر با حضور فرمانده و جانشین ناحیه مقاومت بسیج ،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ،مسئول تعلیم  و تربیت سپاه کوهبنان ،بخشدار مرکزی شهرستان،جمعی از مسئولین ، فرماندهان نظامی و بانوان کوهبنانی در امام زاده سلیمانشاه کوهبنان و در جوار قبور مطهر شهیدان هشت سال دفاع مقدس برگزار شد .

لازم به ذکر است همزمان باجشن کوثر عقد ازدواج يك زوج بخش طغرالجرد شهرستان در این مراسم برگزار شد و اجرای برنامه هاي متنوع وشاد، مولودي خواني ،قرعه كشي واهداءجوايز از دیگر برنامه ها بود.

این مراسم باپياده روي بانوان کوهبنانی ازميدان شهدا تا جوار قبور مزهر شهیدان هشت سال دفاع مقدس به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران كوثر برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام مهدی فقیهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان ضمن تبریک عید ولایت گفت برای شناخت حقیقی بی بی دو عالم باید به علما و عرفا مراجعه کنیم که در راس آنان ولی امر مسلمین جهان است که عارف تر و عالم تر از ایشان را نمی شناسیم .

وی با استناد به کلام مقام معظم رهبری گفت کوثری که در قران بدان اشاره شده در واقع دو حقیقت قران و اهلبیت است چون بواطسه وجود فاطمه زهرا (س) است که امروز ما معرفت به اهلبیت،عاشورا و مهدویت پیدا کردیم .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان تاکید کرد کوثر یعنی خیر کثیر که این خیر به دوستان و ارادتمندان به بی بی دو عالم از سوی ایشان داده می شود .

وی خاطر نشان کرد خیر کوثر در درجه اول عامه مردم هستند که اگر می خواهیم نام خوب از خود به یادگار بگذاریم توسل و تمسک به سیره حضرت زهرا داشته باشیم .

ایشان ابراز داشت در تربیت فرزندان ،همسرداری و برخورد با همسایگان ،حجاب و عفاف و...باید به بی بی دو عالم توجه کنیم امروز باید افتخار بانوان باشد که چادر بعنوان هدیه اسوه جهان به آنان داده شده که در حفظ آنان نهایت تلاش را داشته باشند .

حجت الاسلام فقیهی افزود عامه جامعه باید بی بی دو عالم را الگوی خویش قرار دهند و در مسائل مذهبی، سیاسی ،اقتصادی و اجتماعی گوش به فرمان ولایت و رهبری باشند .

وی بیان داشت بی بی دو عالم رصد مسائل سیاسی و اجتماعی را داشت و چشمانش به لبان رهبری و مقتدای خویش  بود وظیفه ما نیز همین است تلاش کنیم نگذاریم علی زمان تنها بماند باید در میدان اعلام حضور کنیم و جان فدایی نماییم .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان گفت ملت مظلوم و مقتدر ایران ثابت کرده که رهبر و مقتدایش تنها نخواهند ماند لذا در باب شناختن حضرت فاطمه باید به شهدا مراجعه کنیم که صادق ترین افراد در مسیر بی بی دو عالم هستند لذا مقتدای آنان بی بی دو عالم بود که نگذاشتند رهبر و مقتدایشان تنها بماند.

وی گفت باید احترام خون شهیدان را نگه داریم دشمن فرافکنی دارد اینان امام زادگان عشقند که مزار شان محل عروج روحانی عرفاست که باید همواره به آنان تمسک بجوییم .

ایشان تاکید نمود جا دارد از بنیاد شهید زرند گلایه کنیم در روستای رشک انسان به لحاظ بی احترامی به شهدا تاسف می خورد هیچ اقدامی برای بازسازی قبور مطهر شهدای رشک نکرده اند و حداقل یک پرچم نصب نکرده اند . 

وی یادآور شد جا دارد مدیر کل بنیاد شهید استان کرمان وارد شود و این مشکل را مرتفع کند .حجت الاسلام فقیهی ادامه داد حضرت زهرا برای مسئولین نظام الگوست حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بی بی دو عالم را حقیقت قران می دانند لذا مسئولان از دشمنان نترسند و نگران نباشند چون ما پیرو زهرا هستیم پس برتر و بالاتر خواهیم بود .  

وی یادآور شد مقام معظم رهبری بارها فرمودند آمریکا و اروپا قابل اعتماد نیستند وزیر امور خارجه استعفا میدهد چه معنایی داره کشور رو معطل fatf و چند کوفت و زهر مار دیگه کردن گوش بفرمان آقا باشید دیگه حضرت آقا به چه زبانی بگوید فرمود آمریکا قابل اعتماد نیست رفتید جلو او از برجام خارج شد اروپا همچنین الان آقای وزیر استعفا میده بدرک که استعفا دادی کشور رو معطل این امور قرار دادید جامعه رو بیچاره کردید . اروپا میگه اگه fatf تصویب بشه ما آمریکا رو دور میزنیم فکر میکنند مردم بیسوادند خود دور زدن تحریم یعنی پولشویی بدانید اگه این مساله تصویب بشه کشور فلج میشه لذا گوش به فرمان ولی فقیه باشیم کسی حق ندارد مجمع تشخیص مصلحت نظام را تهدید کند چون فراجناحی تصمیم می گیرد.

وی ادامه داد تصویب fatf چه فایده ای دارد در حالی که اروپا دروغ می گوید و بر این امر اصرار دارد البته ملت ایران هوشیارند چون الگویی همچون زهرای اطهر را دارند .

ایشان تاکید نمود دشمن بدنبال است که اقتصاد ما را فلج کند که تصویب fatf ظلم در حق ملت و شهداست پس القای ناامیدی به جامعه نکنید چون ما با الگویی همچون بی بی دو عالم و سید الشهدا رشد کردیم باید همواره گوش به فرمان ولایت باشیم و مسئولین اجرایی هم مجری امور باشند به تک تک شهرها سر بزنند تا مشکلات مردم را از نزدیک ببینند و لمس کنند.

در پایان هدایایی از سوی کنگره سرداران و 6500شهید استان کرمان ،فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان،خیریه شهید حججی و تولیدی پوشاک شهیدان حججی و دهقانی به زوج جوان اهدا گردید.

 

ارسال نظرات