خبرهای داغ:
به همت روابط عمومی و تبلیغات دفتر نمایندگی ولی فقیه و حفاظت اطلاعات ناحیه مراسم جشن و سرور به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور فرمانده ناحیه، مسئول دفتر نمایندگی، مسئول حفاظت، نیرو های پایور و سربازان وظیفه در نماز خانه سپاه ناحیه شادگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۵۷۱۷
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان این مراسم ابتدا با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاری بین المللی حاج رعد آلبوغبیش و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دانیالی فر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه آغاز گردید.

دانیالی فر پس از عرض تبریک به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تولد رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) با متوسل شدن به فرمایشات امام صادق (ع) و مرحوم ایت الله بهجت، در خصوص عظمت بی بی فاطمه زهرا (س) سخنانی ایراد فرمودند.

ایشان خاطر نشان کردند: اگر رزمندگان به خاطرات گذشته خودشان مراجعه کنند بیاد می آورند که رزمندگان در جبهه ها و در اکثر عملیات های مهم و حیاتی خود از رمز یا زهرا استفاده میکردند چون میدانستند با رمز یا زهرا مشکلات و مسائل غیر ممکن حل می شود.

پس از اتمام سخنرانی، اشعار زیبایی توسط شاعر حسین آلبو سلیمی و مولودی خوانی توسط مداح اهل بیت خلیل عساکره قرائت گردید و در پایان طبق قرعه به تعدادی از نیروهای پایور و وظیفه جوایزی به رسم یادبود اهداء گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها