خبرهای داغ:
حجت الاسلام معتمدی:

مادران مقدس هستند و باید قدر آنان را دانست

مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان، گفت: بهتر است در جامعه اسلامی و در مراسمهای شادی که بسیار شاد هستیم، وقتی به نام مبارک ائمه اطهار می رسیم صلوات بفرستیم تا در دنیا و آخرت شفیع ما شوند.
کد خبر: ۹۱۱۵۷۶۴
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان ، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی پیش از ظهر امروز در سومین همایش ادبی استانی کوثر ولایت در اردستان اظهار داشت: تقارن روز مبارک زن و مادر با ولادت امام خمینی (ره) را گرامی میداریم و به خود می بالیم که زنان جامعه اسلامی الگوی خود را از حضرت زهرا(س) دارند.

وی افزود: بهتر است در جامعه اسلامی و در مراسمهای شادی که بسیار شاد هستیم، وقتی به نام مبارک ائمه اطهار می رسیم صلوات بفرستیم تا در دنیا و آخرت شفیع ما شوند.

مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان در امور شهرستانها گفت: اینکه انسان قلم بدست بگیرد و در وصف دختر پیغمبر شعر و غزل بسراید خیلی خوب است، حتی اگر جزء برترین ها هم نباشد خود عزتمند بوده  و موحب پیشرفت خود فرد و جامعه خواهد شد.

حجت الاسلام معتمدی ابراز داشت: مادر کسی است که در دامن او انسانهایی رشد پیدا می کنند که بعد در جامعه نقش آفرینی می کنند و نام مادر مقدس است که باید قدر آنان را دانست واگر فرزند فرمانبردار مادر شد خدا دعایش را اجابت می کند.

وی افزود: یکی از القاب حضرت زهرا (س) ام ابیهاست که با توجه به سن ایشان که بسیار کم بوده، ولی میـشود مادر پدر که همه از حلم، بردباری و عشقی است که حضرت زهرا(س) نسبت به پدر خود داشته است.

مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان با بیان اینکه تشکیل خانواده با زنی ایمانی جامعه ای را هدایت می کند که راه سعادت دنیا و آخرت در آن دیده خواهد شد تصریح داشت:همه از برکت وجود زن است تا انسان ها دچار آسیب های اجتماعی نشوند.

حجت الاسلام معتمدی همچنین افزود: همه وظیفه داریم برای حفظ و تثبیت خانواده دست به دست هم داده و در این راه تلاش کنیم تا جامعه ای علوی داشته باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار