به مناسبت ولادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه (س) جشن میلاد کوثر عصر روز سه شنبه درسالن شهدای گمنام ناحیه سنندج با حضور جمعی از بانوان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۵۷۷۳
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جشن بزرگداشت میلاد حضرت فاطمه (س) روز زن و مادر با حضور خانواده سپاه بیت المقدس کردستان برگزار شد.. در این مراسم، حجت الاسلام عباس علی فرهنگیان ضمن تبریک روز بزرگداشت مقام زن و مادر گفت: زنان در جامعه بشریت نقش تربیتی انسان‌ها را بر عهده دارند که انجام این مهم، کار بسیار بزرگی است.
 
وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) الگوی بارز در تربیت فرزندانش است، افزود: مادران شهدا در تربیت فرزندان‌شان از سیره و منش این بانوی بزرگوار الگوبرداری کرده و آن‌ها را در راه اسلام فدا کردند.

وی افزود: مادران شهدا هرگز از شهادت عزیزان‌شان پشیمان نیستند بلکه افتخار می‌کنند که فرزندانشان در راه اسلام شهید شدند.

فرهنگیان گفت: زنان در تاریخ اسلام مانند حضرت آسیه (س) و مریم (س) در حراست از ارزش‌های دینی نقش بسزایی ایفا کردند که خداوند نام آن‌ها را در قرآن کریم آورده، این مهم نشان‌دهنده مقام والای آنان است.

حجت الاسلام فرهنگیان به مقام حضرت خدیجه (س) و حضرت زهرا (س) اشاره کرد و گفت: این بانوان بزرگوار نیز در حفظ و احیای ارزش‌های اسلامی متحمل سختی‌های بسیاری شدند و در این راه جانفشانی کردند و امروز ما باید از بانوان بزرگواری مانند حضرت زهرا (س) درس بگیریم تا بتوانیم نقش خود را در حراست از ارزش‌های اسلام ایفا کنیم.

در ادامه اجرای برنامه مداحی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات